Posted in Påske Readathon, Readathon, Readthon 2017

Påske readathon 2017 #3

Klokken 10.02:

Jeg startede tidligt ud idag. Vågnede før vækkeuret, som ringer klokken syv. Jeg var pludselig mega frisk. Hvorfor mit vækkeur overhoved er sat til, når jeg er pensionist aner jeg ikke, for jeg vågner altid lidt i otte senest medmindre jeg er blevet vækket om natten. Nå, men det var ikke mig vi skulle tale om 😂 Jeg fik af den grund allerede læst 50 sider inden klokken ti, så det er jo fantastisk. Bogen “Jack the Ripper” er både langsommelig og kedelig, så håber virkelig at kunne blive færdig idag. Der mangler kun ti sider, så de burde blive ædt i løbet af den næste halve time cirka.

Klokken 10.35:

Endelig færdig med den “Jack the Ripper” bog. Den drænede virkelig al lyst til at læse mere og det er jo ikke ligefrem praktisk, som Bogblogger og da slet ikke under et readathon 😳

Men lad os se det fra den positive side. Jeg fik færdig gjort en bog. Det er også super fedt og jeg fik læst 60 sider så tideligt på dagen.

Klokken 21.41:

Jeg var lidt i læsekrise, da jeg ikke rigtig havde lyst til at læse den anden bog jeg havde gang i som jo også handler om prostituerede og jeg ikke lige var i humør til en bog om sygdom, så jeg holdt en lang pause. Jeg gik mig en god lang tur, hvor jeg så nogle smukke blomster 😍

Ja det er ikke så bog relateret, men jeg trængte til en pause og jeg skal nok nå målet idag også. Jeg elsker blomster. De bringer så meget glæde ind i mit liv.

Da jeg kom hjem fra denne skønne tur, hvor vejret skiftede mellem silende regn og høj sol, lå der en besked fra en forfatter om jeg ville læse hans bog, før den overhoved kommer i trykken. Ikke som betalæser, men som anmelder og jeg sagde straks ja. Den kom som PDF fil sekunder senere og selvom der ikke er skyggen af gult på omslaget, så valgte jeg alligevel at kaste mig over den. Omslaget er stadig lidt påskeagtigt med dens lysegrønne farve. Det kan I se i morgen 🤗

Jeg fik læst 42 sider i denne skønne fortælling om forfatterens liv på hjul, så jeg fortryder bestemt ikke mit valg af denne bog. Bogen har den provokerende titel “Kan den snakke?” I hvert fald provokere titlen mig. Indholdet i bogen er fantastisk. Det er skrevet så fyldt med humor at jeg slet ikke kan lade være med at smile 😁

Egentligt underligt at jeg læser det på denne tablet, da den er virkelig irriterende, fordi den hele tiden slukker skærmen, hvor min anden tablet er lidt mere læse venlig 😂 men nu var det den her der havde strøm. 

Fik læst 103 sider idag, så er vældigt godt tilfreds med mig selv. Ialt er det 315 sider, hvilket er super godt. Jeg er mega glad. Det går efter planen. Nu er der lige et venne arrangement i morgen, så nu må vi se om planen holder hele vejen 🤗

Vi ses i morgen.

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

