Posted in Påske Readathon, Readathon, Readthon 2017

Påske readathon 2017 #2

Så er det tid til endnu en dag fyldt med dejlig læsning og jeg glæder mig meget over at jeg bare kan bruge min dag på at læse og læse. Jeg håber igen, at ramme de 100 sider, men hvis ikke jeg når det, så i det mindste 87 sider, så jeg ialt kommer op på 200 sider læst. Det ville være så fedt og det skal jeg nok nå 🙂

Klokken 08.06

Inden jeg startede her til morgen havde jeg læst 15 sider. Det er fra igår efter jeg afsluttede indlægget og fra idag før otte. Idag begynder jeg med “Jack the Ripper”. Den er stadig underlig at læse, men i det mindste er der en form for sammenhæng, man skal bare lige finde den først. Det er nok ikke en bog jeg vil anbefale til et readathon, normalt, men nu var det den jeg ville læse og jeg skal nok blive færdig med den snarest. Måske ikke lige idag, men inden readathonet var færdig 🙂

Klokken 11.52:

Uha hvor det kører for mig. Jeg synes jeg har fået læst en masse, selvom jeg føler jeg falder hen hele tiden. “Jack the Ripper” er fyldt med hints, vinkler og nye personer, som på en eller anden måde er en del af historien og jeg kan næsten ikke holde det hele sammen. 

Jeg har læst 58 sider indtil nu og det tyder godt, så skal nok nå de 100 sider eller i hvert fald de 87, som jeg minimum skal nå, for at nå mit gennemsnit på 100 sider om dagen. Jeg vil faktisk gerne nå mere, da jeg skal nået på lørdag og derfor ikke kan læse, så meget der. 

Klokken 17.32:

Jeg er bagud, som I seriøst bagud. Min koncentration er virkelig ringe idag, men jeg ved at det er meget normalt for mig, så jeg skal bare ikke stresse, så skal det nok gå 🙂 Jeg har læst 86 sider indtil videre. Det er rigtig fint, men jeg ville ønske jeg havde fået læst mere, men det skal nok komme, for jeg har først en aftale klokken 22 idag, så skal nok få læst noget mere 🙂


Klokken 21.43:

Så nåede jeg endelig hundrede sider idag. Det var åbenbart sværer end forventet at nå det idag, men det er okay for det lykkedes da for mig. Jeg er super tilfreds med mig selv. 

Jeg har nu læst 213 sider, så er foran i følge planen og det kan jeg super godt lide at være 🤗 Nu må jeg hellere slutte for idag – Har I fået læst noget spændende idag?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

