Posted in Jeg anbefaler

Jeg anbefaler #4 – Fantasy

Det her er nok den aller sværeste kategori at vælge tre bøger at anbefale. Ikke fordi der ikke er nogen, men fordi der er så mange virkelig fede bøger, som jeg knus elsker og virkelig gerne vil dele med jer alle sammen. Jeg har i den seneste tid virkelig læst nogle gode bøger og her er de som jeg har valgt at anbefale jer i denne omgang. Jeg håber I kan lide foreslagene og at I måske vil anbefale nogle bøger til mig 🙂

Ravnenes hvisken #1

Af Malene Sølvsten

img_4508

Jeg var helt vild med denne historie og jeg glæder mig meget til at der kommer en toer. Det er en historie der er fyldt med spænding og en historie jeg ikke synes at have hørt før. Jeg var helt opslugt af bogen og siderne vendte sig selv, i sådan en fart at jeg næsten ikke kunne følge med. Jeg har lyst til at læse den igen, for den var virkelig god og selvom det er ved at være længe siden jeg har læst den, så sidder den stadig i mig og jeg kan slet ikke glemme den igen. 

Du kan se min anmeldelse af Ravnene hvisken #1 lige her.

Spektrum #1 – Leoniderne

Af Nanna Foss

img_4438

Jeg havde det lidt svært med om jeg skulle vælge den her eller toeren. De er begge sindsygt spændende og virkelig velskrevet. Jeg fes igennem begge to i løbet af virkelig kort tid. De er en del af en serie, som vidst bliver en længere serie. Der kommer i hvert fald en mere. Jeg var helt oppe at køre over den her bog, ja faktisk begge to. Det er en nyskabende og har en anderledes historie. Jeg er vild med at man kommer igennem en masse dilemmaer og begge bøger i serien virkelig får en til at tænke over ens egne valg og konsekvenserne af det vi gør. 

Du kan læse min anmeldelse af Leoniderne (Spektrum #1) og Geminiderne (Spektrum #2) via linkene 🙂

Harry Potter og det forbandede barn

af J. K. Rowling

 Jeg er simpelthen så vild med den ekstra historie om Harry Potter. Jeg ser det ikke så meget som en otte, som “bare” en ekstra historie til os som elsker universet. Den er simpelthen så god og en virkelig fantastisk afslutning på Harry Potter serien. Jeg elsker at man lige får et ekstra kig ind i hvad der sker bagefter. Det er så lækkert. Det er et manuskript, så det er en anderledes læseoplevelse. Derfor er der også lidt forskellige meninger om hvordan den er at læse, men jeg elsker den.

Du kan læse min anmeldelse af det forbandede barn <– der. 

Det var hvad jeg havde for denne gang. Kan du anbefale mig en fantasy bog? 🙂

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “Jeg anbefaler #4 – Fantasy

    1. Jeg har ikke læst nogen af dem, men Lene Dybdahl bog den sorte paraply har jeg læst og brød mig ikke så meget om. Var vild med hendes Nøglens vogter bøger, men jeg kan da lige prøve Skyriel. Tusind tak for dine anbefalinger 🤗

      Like

Skriv et svar

