Posted in Privat

3 ting om mig, som du måske ikke vidste

Jeg tænkte at det var på tide at I lærte mig lidt bedre at kende. Jeg har skrevet private indlæg før, men ikke sådan hvor I lærte  mig at kende inde bag alle anmeldelserne. Nu kan I så lærer mig bedre at kende med disse ti facts om mig. Er du klar? Vi ved allerede at jeg er alkoholiker. Altså ædru alkoholiker. Det betyder at jeg ikke længere drikker alkohol eller nogensinde kommer till det, men det er jeg faktisk godt tilfreds med. Jeg har et meget bedre liv nu. Det kan ikke blive bedre, så lad os tale om de ti andre ting 🙂

Jeg har en kronisk uhelbredelig sygdom

Jeg har en sygdom der hedder Fibromyalgi, som er en nerve og muskelsygdom. Det tager rigtig meget af min energi i min hverdag og er meget smertefuldt, men jeg brokker mig ikke alt for meget over det. Jeg kan ikke arbejde, fordi jeg har så mange smerter at jeg ikke altid fungere i hverdagen. Jeg kan arbejde to timer nogle dage, men slet ikke andre dage, så det er svært at være mig og det er også derfor at der i perioder kommer mange indlæg og andre næsten ingen. Det er alt efter hvor meget energi jeg har. 

Jeg lærte først at læse sent i livet

Jeg ved ikke helt hvad der skete for mig, men jeg kunne ikke læse ordentligt før jeg kom på Handelsskole. Jeg havde så svært ved ord, at folkeskolen fejlede. Der var ikke noget hjælp den gang jeg gik i skole, men af en eller anden grund, så fangede jeg det pludselig det første år på Handelskolen og så gik det hurtigt derefter 🙂 De sagde jeg var ordblind, men jeg gætter mere på ukoncentreret 🙂

Jeg er en temperamentsfuld kvinde

Jeg kan blive sindsygt rasende i løbet af et splitsekund og er ikke til at tale ned igen. Jeg skal nok selv komme og sige undskyld, hvis jeg mener at jeg overreagerede, men der nogen mennesker jeg ikke mener jeg kan have i mit liv, fordi de bliver ved med ikke at trykke på de knapper der gør mig gal. Jeg bliver ekstra gal, når de ikke fatter at når jeg siger de ikke skal være i mit liv, så skal de ikke være der. Ting der gør mig gal er at man ikke behandler dyr eller børn ordentligt.

Det var det for denne gang, men der kan komme flere private indlæg her på bloggen. Det var jo ikke meget for denne gang, men hvis du har spørgsmål, så skriv dem her på bloggen eller på facebook/instagram – hvor du lige har lyst til at gøre det. Så svare jeg i et indlæg, når jeg har samlet et par stykker 🙂

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

