Posted in #Bogbingo2017

BogBingo 2017 #2

Det er ved at være tid til en opdate på bogbingo, for det er gået stærkt med at få læst nogle bøger der passer ind på pladen. Jeg synes det er sjovt at være med til det her, da det giver mig noget mere og noget andet at gå efter end jeg plejer. Der er også nogle punkter der ligger udenfor min komfort zone, som at læse en erotisk roman/novelle. Det er ikke lige min stil normalt, men det skal nok blive sjovt og anderledes at få det punkt på listen. Herunder kan I se hvordan pladen ser ud på nuværende tidspunkt, som I kan se, så har jeg løst fem opgaver indtil nu og det er jeg sgu glad for. Det er ikke sikkert at I kan se hvilke bøger det er jeg har læst, men så hop ned på den anden side af billedet, så kan du se hvilke bøger jeg har fået læst. 


Jeg lister udfordringerne op, som jeg har løst her nedenunder og så skriver jeg bogen jeg har læst lige efter. Jeg elsker bare den slags udfordringer. Jeg kommer bare til at læse så meget hurtigere af det 🙂

Læs en bog på 500+ sider – “Spektrum #2 Geminiderne” af Nanna Foss

Læs en bog af en forfatter du har mødt – “Granitgraven” af Pernille Boelskov

Læs en oversat bog – “Calandar girl” af Audrey Carlan

Læs en bog af en dansk forfatter – “Uplink” af Claus Holm

Læs en historisk roman – “Frihed og ære” af Pernille Juhl

Det var det for denne gang. Det har været nogle skønne bøger, som jeg faktisk er glad for at jeg har fået læst. Det er bare så fedt, at der findes så mange fede bøger, så mange bøger jeg bliver opslugt af og ikke vil undvære 🙂

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

