Posted in Læsemål

20 i 2017 #1

I år har jeg valgt at der er tyve bøger jeg gerne vil have læst. Jeg har lavet en liste, så jeg kan krydse af, for hver gang jeg har læst en af de bøger der står på listen. Jeg er allerede nået et godt stykke og det har overrasket mig at jeg allerede har læst fem ud af de tyve. Det er for mig helt vildt. Jeg elsker at mine udfordringer er anderledes end de sidste år. Det gør at jeg er meget mere motiveret. 

Jeg skriver herunder alle bøgerne op og de som er farvet grønne er dem jeg har læst. Det er skønt at have nogle mål at gå efter 🙂

Frihed og ære

Bornholmerdybet

Granitgraven

Calandar girl

Mine fædres hus

Uplink

Børn på flugt

The vampire diaries #1

Den store slæderejse

Mitose

Ildkamps

Stålhjerte

Grimms bedste eventyr

Hjertet er et organ

Skatteøen

Peter Pan og Wendy

Harry Potter #1 illustreret

Spektrum #3 – Geminiderne

Kongen af Thule

Hunger Games #3 – Oprør

 

Der er stadig masser bøger at tage af og de er alle sammen hjemme på mine hylder. Det er så fedt at få læst nogle af de bøger der bare står og samler støv 🙂 Har du læst nogen af dem her?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “20 i 2017 #1

  1. Det var en god ide, måske det er det jeg skal. For jeg får ikke læst noget som helst i øjeblikket, og kan da slet ikke overskue at skulle vælge blandt alle de ulæste! O_o

    Like

Skriv et svar

