Posted in Bogbloggertræf, Bogkærlighed, Forfatterevents

Bogblogger event i Århus

Det sidste indlæg fra Århus eventet kommer lige her. Jeg vil i videoen i indlægget her vise jer hvad der var i de to poser, som vi fik udleveret til sidst. Det var et super fedt event og jeg er super glad for, at jeg blev inviteret. Det var så fedt at hører hvad de forskellige havde at sige og jeg ser det som en god oplevelse og en god mulighed for at hører de andre sider af den verden vi bloggere bevæger os i. Det var så fedt og jeg kan ikke takke nok for dette event. Eva Lucia er genial til at lave hygge og sammen med Arnold Busck blev det bare så fedt. At sidde mellem bøger, midt i en butik gjorde det hele så meget federe.

img_0483

Det var nogle meget tunge poser, jeg var helt flad da jeg kom hjem. Jeg kiggede først i poserne dagen efter, så jeg filmede det, da jeg første gang så hvad der var i poserne og jeg var glad for hver og en af de gaver der er nede i poserne. For at lave et sådan event, så skal der en del sponsorer til og jeg kender Evas talegaver, så det blev til mange. Hun kan bare tale med alle mennesker og som du kan se på sponsor listen, så har hun talt med mange mennesker. Hun har virkelig gjort et stort arbejde, for at give blogger, forfatter, butik med ansatte og ikke mindst forlaget Turbine en god aften. Lad os se hvad der er i poserne. 

GADs forlag

Plusbog.dk

Aarhus Universitetsforlag

Bookeater.dk

Forlaget Mellemgaard

DreamLitt

Turbulenz

Forlaget Facet

EgoLibris

Aarhus Bibliotekerne

Krimimessen

Copenhagen Storytellers

Ulven og Uglen

Alvilda

Tellerup

BrethDesign

Udover dem her var der de fire forfattere, som jeg har linket til i indlæg nummer #1 og fortalt meget mere om i indlæg #2

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

5 thoughts on “Bogblogger event i Århus

Skriv et svar

