Posted in Bogbloggertræf, Bogkærlighed, Forfatterevents

Bogblogger event i Århus #1

Jeg er lige nu på vej hjem fra det mest fantastiske bogevent, som den skønne Bogblogger Eva Lucia har stået for at lave sammen med Arnold Busck i Århus. Jeg skulle lige have lidt ordentligt mad indenbords da der blev serveret sodavand og guf i lange baner til eventet, så jeg måtte lige i den lokale 7/11 🤗

Det har bare været mega skønt. Vi havde butikken for os selv, da vi var der efter lukketid. Det var ret fedt at sidde der mellem bøgerne og være nørdet sammen 🤗 Det virkede så perfekt og så intimt og hyggeligt. Jeg er så glad for at jeg blev inviteret med til dette event. Egentligt ret genialt at holde det lige midt i en bogbutik og utroligt fristende. Jeg fandt i hvert fald en bog, som jeg godt kunne tænke mig at læse og det sjove var at den faktisk var fra Turbine, som også var en del af eventet.

Turbine skulle holde et oplæg for os om dem selv og hvordan de bruger Bogbloggerne. Det var spændende at hører hvordan de indkøber bøger, det er en hel ny verden for mig. Det er altid spændende at komme ind bag bøgerne og det har virkelig været sådan en dag idag. De talte også om hvorfor det var så vigtigt, at bloggerne og et forlag som dem har det godt samarbejde. Jeg er har egentlig ikke tænkt på hvor meget det betyder for dem, at vi omtaler deres bøger sammen med dem som også anmelder i aviserne og den slags. Interessant. Det er et win win samarbejde føler jeg i hvert fald.

Hun var så smilende og skøn at lytte på. Det var bare så fantastisk. Jeg følte virkelig at hun brændte for det hun lavede og hold da op hvor er det fedt. Det er en ting der helt klart er gået igen i talerne og hos de andre der var der. De brænder for deres arbejde og bøger. Det har bare været så fedt.

Der var også en forside designer, for at fortælle om hvordan en forside bliver til. Mette fra Breth Design er simpelthen så dygtig. Hun fortalte levende om hvordan hun designer en forside og vi så eksempler på skitser til en forside og vi fik lov til at se forsiden til Ravnenes hvisken #2, som endnu ikke er blevet vist til andre. Jeg må sige at jeg var mega begejstret for den forside. Hold da op hvor er hun dog dygtig. 

Det var spændende at hører om hendes arbejde, hvordan en forside kommer fra ide til endeligt resultat og ikke mindst hvad hun tænker om forsider med personer på og meget andet. Det var altså virkelig spændende at være en del af.

De to skønne medarbejder i den Arnold Busck vi var i var engagerede og så søde at snakke med. Jeg er ikke det mest sociale menneske og for det meste ret kikset i sociale situationer, men alle var bare så nemme at tale med. Det var bare så fedt. Jeg følte mig som en del af hele arrangementet.

Der var også fire skønne forfattere, som jeg vil tale meget mere om i et andet indlæg, da det ellers ville blive et meget meget langt indlæg. Jeg vil dog lige nævne at de var helt fantastiske og der var kun en af dem jeg ikke havde hørt om før. De fire forfattere var Boris Hansen, Gry Pil Lund Ranfelt, Julie Duch Lauridsen og Anna Klahn

Til sidst fik vi også nogle seriøse goodiebags. De er helt vildt tunge og sammen med de bøger vi kunne vinde undervejs, så var det bare en gaveregn uden lige 🤗 Jeg indrømme at jeg ikke har kigget i dem endnu, men jeg lover at jeg også fortæller hvad der er i dem i et indlæg. Måske i et indlæg for sig selv, så der kommer tre indlæg ialt samt en video, men I skal da lige se de goodiebags vi fik 🤗

Den hvide er seriøst tung. Jeg laver en udpaknings video og nogle billeder til bloggen, så I kan se hvad der er i 🤗 Tusind tak til alle de skønne mennesker der var med til at gøre denne dag til noget helt særligt og en helt særlig tak til Eva Lucia for at arrangere dette fantastiske event. 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “Bogblogger event i Århus #1

Skriv et svar

