Posted in #Bogbingo2017, Hashtags

BogBingo 2017 #1

Jeg elsker at blive inspireret og igår skete det i stor stil. Jeg sad på instagram og kiggede lidt rundt, da jeg stødte ind i et indlæg fra LbachJ, hvor hun taler om Bogbingo, som jeg synes kunne være spændende at være en del af, så jeg hoppede ind på hendes blog for, at se mere om det og her var der et helt indlæg med fin inspiration til idefattige mig. Hendes blog hedder The Secret life of a bookcollecter og hver gang jeg skulle sige det i den video jeg også har lavet, så glemte jeg hvad det var hun hed, men nu det altså lige her. Hvis du gerne vil se Bogbingo indlægget, så kan du følge linket. Der har jeg lavet et direkte link til indlægget. Måske du også kan få inspiration til din bingo plade, hvis du skulle lave en 🙂

Jeg gik straks i gang med at lave min egen plade og det har jeg lavet en video om. Den kan du se lige herunder. Jeg elsker så meget at lave videoer, når jeg er inspireret. Jeg kan slet ikke lade være med at gøre det, når jeg er inspireret. 

Nå, men at vælge hvordan den skulle se ud var ikke nået problem, men at finde ud af hvad der skulle stå i felterne var lidt af en udfordring. Jeg var helt ideforladt. Jeg kunne slet ikke finde på noget der bare lignede noget fornuftigt, men længe leve internettet der startede min hjerne op igen 🙂 I kan se den kaos agtige farverige bingo plade her neden under. 

15876050_200185520450090_4712923916627083264_n1

Det kan være lidt svært at læse hvad der står på sedlerne, så jeg tænker at jeg lige skriver her nedenunder hvad jeg har valgt at skrive på sedlerne, så kan du måske blive inspireret til hvad du skal skrive, hvis du laver sådan en 🙂

– Læs en bog jeg har fået i gave (ikke fra et forlag)

– Læs en bog med en lang titel

– Læs en bog med en meget kort titel

– Læs en digtsamling

– Læs en bog om Grønland

– Læs en bog fra et forlag jeg ikke kender i forvejen

– Læs en bog, hvor jeg har set filmen først

– Læs en bog med eventyr samlinger

– Læs en uhyggelig bog

– Læs en bog af en forfatter du ikke har læst noget af før

– Læs en bog med dø i titlen

– Læs en bog af en forfatter jeg har mødt

– Læs en bog udgivet i 2017

– Læs en erotisk novelle eller roman

– Læs en bog på 500+ sider

– Færdiggør en serie jeg er gået i gang med, men ikke er blevet færdig med

– Genlæs en bog

– Læs en historisk roman

– Læs en novelle samling

– Læs en biografi

– Læs en oversat bog

– Læs en bog af en dansk forfatter

– Læs en bog fra det år jeg er født (1982)

– Læs en forfatter med samme fornavn, som jeg (Bjørg eller Pipaluk)

– Læs en bog jeg er blevet anbefalet

– Læs en bog på engelsk

– Læs en bog med lyserødt på omslaget

Det føles lige nu af rigtig mange bøger, men jeg skal nok klare det og jeg tror så meget på det, at jeg faktisk er sikker på at det nok skal lykkes. Ved næsten alle punkterne havde jeg en bog i tankerne. Det er ikke sikkert at det bliver den, men så havde jeg da en ide om hvad det kunne være for en bog. 

Reglerne er simple. Bøgerne skal være læst i år og inden af bøgerne må dække to felter, så det er 27 forskellige bøger og jeg vil opdatere både her, på min youtube kanal og på hashtagget #bogbingo2017 på instagram 🙂

Skal du være med?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

