Posted in 5 stjerner, Bedømmelse, Boganmeldelse, Fantasy, Forlag, Genre, Gyldendal, Pipaluk

Harry Potter og det forbandede barn

Titel: Harry Potter og det forbandede barn

Serie: Harry Potter #8

Forfatter: J. K. Rowling, John Tiffany og Jack Thorne

Forlag: Gyldendals

Udgivet: 14. Oktober 2016

Sider: 369

Bedømmelse: 5 stjerner

Anmelder: Pipaluk

img_0003

Handling:

Harry Potter er blevet voksen og har fået sine egne børn. Hans børn skal selvfølgelig også på Hogwarts, men Albus kommer ind hos Slytherin og bliver venner med en derfra, hvilket Harry ikke er helt glad for. Albus for sat sig selv for, at der er noget han gerne vil ændre i denne verden og det går ikke helt som planlagt.

Min mening:

Åh, jeg er så forelsket i denne historie. Den var meget bedre end jeg havde forventet. Den rev mig ind mellem siderne og nægtede at slippe mig igen, før vi nåede sidste side. Det er en bog der på magisk vis fanger det gamle Harry Potter miljø rigtig godt. Jeg var i hvert fald ikke i tvivl et eneste øjeblik, at jeg var havnet på Hogwarts igen. Det var en magisk oplevelse.

Jeg har savnet hele Harry Potter universet og her er det så igen. Bider sig fast i min sjæl. Jeg er glad for at jeg nu fik en oplevelse af hvad der skete med Harry Potter og hans slæng efter skolen. Det havde jeg savnet lidt.

Jeg blev blæst væk af denne bog, elskede hvert et sekund. Selvom det var et manuskript og derfor en anden måde at skrive på, så synes jeg at den var nem at læse, der var dybde og jeg kunne godt finde alle omgivelserne. Det fløj omkring mig med billeder af hvordan det hele er.

Altså, en magisk bog til alle Harry Potter fans. Min dybeste anbefaling.

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Harry Potter og det forbandede barn

Skriv et svar

