Posted in Boganmeldelse, Gyldendal, Genre, Forlag, Fagbog, Pipaluk, Bedømmelse, 3 stjerner

Fantastiske skabninger

Titel: Fantastiske skabninger og hvor de findes – mød karakterene

Forfatter: J. K. Rowling

Forlag: Gyldendal

Udgivet: 18. November 2016

Sider: 144

Bedømmelse: 3/5

Anmelder: Pipaluk

Handling:

Det er en bog der kommer bag personerne i filmen “Fantastiske skabninger og hvor de findes”.

Min mening:.

Det er et super godt suplement til filmen, da man får en lidt dybere viden om personerne. Den er ikke super dyb og kan ikke rigtig stå alene som bog. Du skal have set filmen, før bogen giver nogen mening, vil jeg mene.

Jeg ville gerne have haft meget mere dybde på personerne. Vide mere om de forskellige ting. Jeg er i hvert fald blevet endnu mere nysgerrig på denne verden.

Før den film udkom var jeg okay med at Harry Potter verdenen ikke var længere end bøgerne om Harry Potter, men nu er jeg altså nysgerrig og vil gerne læse meget mere om alle de personer, livet før Harry Potter og især vil jeg gerne lærer mere om de fantstiske skabninger.

Bogen er opbygget i overskuelige kapitler, så det er nemt at finde det man søger og nemt at overskue kapitlerne. Bogen er hurtigt læst, da der er rigtig mange billeder og knap så meget tekst. Hvert kaptitel er en person eller et sted, en ting. Det er så fint opbygget.

Bogen er af en fin kvalitet med fine billeder fra filmen. Jeg er meget betaget af denne bog og den verden den lader os kigge lidt ind i 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Fantastiske skabninger

Skriv et svar

