Posted in New Year readathon, Readathon, Readthon 2017

New year readathon 2017, del 7

Det er svært at få læst alt det jeg gerne vil i Margrete bogen. Den er hamrende god, men den meget tekst på siderne og at siderne er større end end normale bøger, så det tager længere tid at læse, men den er virkelig hvert sekund værd. Den er simpelthen så god.

Jeg synes det er spænende at følge med i de mange konger og dronninger der har været gennem tiden. De er godt nok forskellige og tronfølger systemet har undervejs været besværligt at forstå, men det er jo lykkes næsten hver gang og der er nogle kloge kvinder i mellem. Det er sjovt at følge.

Jeg har ikke læst mange sider i bogen idag. 11 sider er det blevet til i den bog. Jeg er over halvvejs nu, så det går da fremad.

Til gengæld har jeg fået læst/lyttet en del til “at tænke som en morder”. Den er også fantastisk god og jeg er vild med at han er så ærlig i sin skildring af livet i rejseholdet. Både arbejdsmæssigt og personligt. Det er fedt at han skriver så levende og ikke ligger fingrene i mellem nogen steder. Det er lige ud af posen. Det er som at se det hele på tv.


Her har jeg fået læst over hundrede sider. Jeg er ikke helt oppe på de sider jeg skal endnu, men det kommer jeg i morgen, som også er sidste dag med readathon 😀

Læst idag: 108 sider

Læst i alt: 976 sider

Jeg når mit mål 🤗

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

