Posted in New Year readathon, Readathon, Readthon 2017

New year readathon 2017, del 5

Igen igår fik jeg ikke læst noget før sengetid. Det har været svært for mig at få læst så meget som jeg gerne vil, men jeg lader mig ikke slå ud af det. Jeg prøver igen idag. Jeg vil så gerne nå det “lille” mål om 1.000 sider i dette readathon 😀 Jeg skal nok nå det.

Klokken 09.00

Jeg er gået i gang med “De tyste tre – beskytteren”. Den lyder til at være en rigtig god bog og jeg har lovet forfatteren at læse den, men anmeldereksemplaret er forsvundet i posten, så lånte den på det lokale bibliotek. Spøjst at den kan forsvinde på den måde.

klokken 17.00

Jeg har nu læst 35 sider i “De tre tyste – beskytteren”, men den fanger mig slet ikke og det er bare så synd. Jeg prøver nok at starte igen en anden gang. Nu vil jeg lige finde en anden bog, at starte på.

Jeg har virkelig svært ved at fange en bog lige nu. Det er underligt, elsker jo at læse alt muligt, så det undre mig. Er det et læse slump eller er det mon bare fordi jeg er syg!?

klokken 19.00

Jeg har nu læst 14 sider “Kongeriget – fra Margrete til Margrete” og den er faktisk rigtig spændende, så jeg tror det her bogen jeg kommer til at læse de næste dage 😉

Klokken 23.18

Det er sent at lave den sidste opdatering, men sådan er mit liv altså bare 😃 Jeg har læst 24 sider i alt i den nye bog og den virker helt fantastisk. Nu vil jeg gå i seng med bogen og få læst den hel masse.

Endelig kan jeg mærke at sygdommen er ved at ligge sig. Nu hoster jeg i det mindste kun meget lidt 😀

Læst idag: 59 sider

Ih altså det er slet ikke godt nok, men jeg prøver igen i morgen og håber det er blevet meget bedre der.

Læst ialt: 746 sider

Jeg kan stadig godt nå målet

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

