Posted in New Year readathon, Readathon, Readthon 2017

New year readathon 2017, del 4

Jeg fik læst en del lige inden sengetid, så der var ikke meget af bogen tilbage, da jeg stod op her til morgen. Den var så spændende, at jeg ikke kunne ligge den fra mig.

Klokken 9.55

Jeg har nu læst “Harry Potter og det forbandede barn færdig. Jeg synes den er suverent godt skrevet. Jeg er på holdet af folk der elsker den og jeg kan åbenbart ikke blive træt af den verden, for jeg kunne godt tænke mig mere 😊

Nu skal jeg så finde en ny bog. Det er lidt svært for jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge. Der er så mange skønne bøger at vælge i mellem. Jeg har lidt forskelligt i tankerne:

Fra Margrete til Margrete

det er en historisk fagbog om tiden fra første til anden margrete.

Kongen af Thule

det er en biografi om Knud Rasmussen

Transformations-maskinen

som er en anmelder bog der har ligget lidt for længe

* Mellem himmel og helvede

som er en bog af en forfatter der kommer på bloggen i denne måned.

Må lige se hvad jeg har lyst til at læse, når jeg har skrevet anmeldelsen af Det forbandede barn.

Indtil nu har jeg læst 85 sider idag. Det er med de sider jeg læste i går inden sengetid. Det er lidt vildt, så hurtigt det kan gå. Det er anden bog jeg læser helt i år. Det er fedt 😊

Klokken 21.53

Jeg startede på “Mellem himmel og helvede”, men opgav da jeg overhoved ikke blev fanget. Jeg fik læst 10 sider, men jeg måtte give op min koncentration under denne sygdoms periode er virkelig ikke til avancerede bøger. Jeg er stadig syg og kan slet ikke samle mig om nogen som helst andet end at sidde i sofaen og håbe jeg snart for det bedre – jeg har dog valgt at læse “De tre tyste – Beskytteren”, som jeg fandt på biblioteket. Jeg ligger mig til at læse den nu. Håber den fanger, selvom jeg ikke har det særlig godt. Jeg ville godt have været over hundrede sider idag også, men jeg kan ikke hamle op med denne trælse sygdom. Håber det snart går i sig selv igen – meget snart 🙂

Jeg er halvvejs i dette readathon og jeg havde et håb om, at nå tusinde sider på de 8 dage, nu må jeg se om det kan lade sig gøre på en eller anden måde, når jeg nu ikke har været helt så dygtig i dag. Har jeg det skidt i morgen også, så må jeg blive i min seng med en bog. Jeg læser åbenbrat bedst liggende. 

Læst idag: 95 sider

Læst i alt: 687 sider

Det er ikke en umulig opgave, at nå de 1.000 sider. Jeg tror stadig på det. Hvis jeg bare kan ramme de 100 sider om dagen, så skal det nok gå 🙂

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

