Posted in New Year readathon, Readathon, Readthon 2017

New year readathon 2017, del 3

Jeg fik ikke læst noget før jeg skulle sove og det er temmelig unormalt, men jeg var så ukoncentreret og kunne ikke læse mere. Jeg havde også læst rigtig meget i går. Jeg lå bare og stirrede ud i luften, indtil jeg faldt i søvn.

Klokken 20.30

Jeg har været syg hele dagen, så har kun fået læst 125 sider, men jeg er slet ikke utilfreds med mig selv. Har haft ondt i knoppen, halsen og været sløv. Jeg er godt tilfreds med at det alligevel er blevet over hundrede sider. Jeg er stolt af mig selv. 


Jeg synes denne bog er fantastisk og jeg elsker at vi kommer tilbage til Hogwarts og ser nogle af de gamle scener også. Det er så skønt at gense hele den gamle magi og med nye twist. Jeg er stadig på tilhænger siden. Jeg var skeptisk over denne bog, men jeg begyndt at elske den ❤

Læst idag: 125 sider

Læst ialt: 592 sider – mon jeg kan nå 1.000 inden readathonet er ovre?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

