Posted in New Year readathon, Readathon, Readthon 2017

New year readathon 2017, del 2

Godmorgen derude, så går anden dag i gang og jeg valgt at begynde med “Fantastiske skabninger og hvor de findes – mød karakterene” Jeg fik læst 45 sider inden sengetid, så det er den jeg vil fortsætte på nu. De sidste sider fra igår tæller med idag, da jeg havde udgivet indlægget før jeg gik i seng 😊

Klokken 9.16

“Fantastiske væsner og hvor de findes – mød karakterne” er en mere dybdegående fortælling om hver af hovedpersonerne, dog mangler jeg lidt en forklaring på nogle udtryk, men måske er det bare mig. Nu går jeg i gang og ser hvordan resten af bogen er 😊

Klokken 10.21

Jeg har nu læst “Fantastiske skabninger og hvor de findes – mød karakterne” færdig. Jeg synes den er et fantastisk suplement til filmen, som jeg så sidste år i December måned. Jeg har forelsket mig hovedkulst i denne verden igen. Alt det her er sket før Harry Potters tid, hvilket jeg synes er meget spændende. 

Indtil videre idag, så har jeg læst 99 sider. Det er da meget godt klaret. De 45 sider fra igår er ikke talt med her. Jeg er ret tilfreds med mig selv og vil nu gå ud og få noget frisk luft. 

Næste bog jeg skal i gang med er “Harry Potter og det forbandede barn” – jeg håber den er ligeså magisk som jeg forestiller mig.

Klokken 17

Jeg er nået 110 sider ind i “Harry Potter og det forbandede barn”. Jeg synes faktisk den er rigtig god. Selvom det er et manuskript og derfor skrevet på en anden måde end en normal bog ville være det, så føler jeg ikke at det sløver mit læse tempo. Har læst over 200 sider idag, så jeg er faktisk ret godt tilfreds og så er klokken ingen gang særlig mange, så jeg kan sagtens nå at læse mere end det.

Jeg vil fortsætte og se hvor vildt det kan blive på en dag 😃

Klokken 21.33

Ja det blev ikke til så meget mere en fyrre sider ekstra, men jeg er helt fanget af denne bog. Det er både et gensyn med gamle minder og en skabelse af nye. Der er elementer fra den “gamle verden”, men den er helt selvstændig og det kan jeg godt lide.

Selvom den er skrevet som et manus, så er det nemt nok at få historien med, dyben og hvordan det ser ud. Jeg er vild med den her måde at læse på og vild med historien.

Læst idag: 296 sider – okay det er vildt 😜

Læste sider ialt: 467 – det er da en god start på året 😃

Jeg læser videre ved sengetid og så opdatere jeg her igen i morgen. Jeg er super godt tilfreds med idag. Det er mere end jeg havde forventet, så kan vidst kun være glad for resultatet 🤗

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

