Posted in New Year readathon, Readathon, Readthon 2017

New year readathon 2017, del 1

2017 er lige begyndt og jeg plejer altid at starte med et readathon i den første uge af året. Jeg ved ikke om der er officielt i år, men jeg laver bare et alligevel 😊 Jeg starter året stille ud og i år bliver det med et otte dages readathon, fordi det ellers kun ville være en dag og det er jo lidt kedeligt ikke!? 😊 I de kommende dage kan i følge mig igennem årets første readathon.

Klokken 11.10

Jeg vil begynde på Sanddrømmeren tre. Det er en af de to bøger, som skal færdiggøres fra sidste år og som jeg har besluttet ikke tæller med i dette års læsning. Jeg synes der mangler for lidt til at jeg vil lade dem tælle med. Jeg mangler kun lige omkring halvfjerds sider i den her og cirka hundrede sider i den anden. 

Bogen hedder “Valkyrien” og er en del af Sandrømmer serien, som Sidsel Kathrine Slej har skrevet. Jeg har meget høje forventninger til den. Indtil nu har den levet op til det, så nu skal den bare ikke floppe. 

Klokken 13.46

“Valkyrien” er færdig og jeg har læst 71 sider idag. Indtil nu. Det var dog den mest pragtfulde, spændende og følelsesladet bog jeg længe har læst. Hold da op. Jeg er helt blæst væk.

Den næste bog jeg skal være færdig med inden jeg hopper til dette års bøger er “Eremitten” af Thomas Rydahl.

Klokken 21.15

Jeg har færdiggjort “Eremitten” det er en stille bog, men med spænding og dybde. Den kan bære det hele med et let læseligt sprog. Det er simpelthen så fedt at støde på bøger af den slags og jeg glæder mig til at læse den næste i serien.

Nu står jeg så og skal vælge en bog jeg skal læse. Begge de to her har været fra forlag. Den ene en gave og den anden et anmelder eksemplar. Jeg trænger til at læse noget let og noget jeg ikke er tvunget til at læse 😊

Ved ikke hvad jeg skal vælge lige nu. Valget står i mellem “Harry Potter og det forbandede barn” og “Fantastiske skabninger og hvor de findes – mød karakterene”. Jeg tager dem begge med i seng og så må jeg se hvilken jeg hopper på 😊

Ialt læst: 171 sider

Det er egentligt da meget godt klaret på en dag. De hundrede sider var dog på lydbog, men er stadig super godt tilfreds 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

