Posted in Bogkærlighed

De ti bedste bøger i 2016

Ud af de 107 bøger jeg har læst indtil nu skal jeg vælge ti. Det er altså temmelig svært. Der er mange gode bøger at vælge i mellem, men jeg har fundet lidt frem til jer 🙂 Jeg har prøvet at finde lidt forskelligt i bunken af fantastiske bøger 🙂 Jeg har valgt fra ti forskellige genre, bare fordi der er så meget forskelligt at elske i bogverden 🙂 Jeg har ikke så mange billeder på her, men du kan følge linkene så kan du se anmeldelserne og billederne der hører til 🙂

img_4952

Ravnenes hvisken (fantasy)

Mord i dit hjem (novelle samling)

Myter og Mysterier – Jack The Ripper (fagbog)

Pigen der søgte havets moder (Skrøner)

Kald mig prinsesse (krimi)

img_4439

Liwervalls univers (Digt samling)

Dalila Den Drevne (Graphic novelle)

Sator-koden (roman)

Vent på mig Marie (Historisk roman)

Den blå hest (Biografi)

img_4856

Hvad er det bedste I har læst i 2016?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “De ti bedste bøger i 2016

Skriv et svar

