Posted in Boganmeldelse

Mord i dit hjem

Titel: Mord i dit hjem

Forfattere: Jakob Melander, Henrik Brun, Stephanie Caruana, Dorthe Annette Hansen, Pernille Boelskov, Thomas Aagaard Skovmand og Rune Stefansson

Forlag: Byens forlag

Udgivet: 31. Oktober 2016

Sider: 2014

Bedømmelse: 5/5

Anmelder: Pipaluk

Dette er et anmelder eksemplar givet til mig af Byens forlag og jeg er så glad for, at jeg nu har fået lyst til at læse endnu mere af de forfattere. Mine meninger er helt mine egne 🙂

Handling: 

Syv forskellige forfattere har skrevet hver deres krimi novelle til denne samling af noveller. 

Min mening:

Det var dog en uhyggelig omgang. Det var så nerverne sprang og spændingen pumpede igennem mine vener. Det er syv meget forskellige forfattere og syv meget forskellige noveller, men hold da op hvor det en samling talentfuldt skriveri. Jeg er så overrasket igen, over hvor meget handling der kan være på så lidt plads. Jeg elsker at blive overrasket på denne måde. Jeg har fået smag for disse syv forfattere og vil meget gerne læse meget mere af dem og gerne meget snart 🙂 Hvis deres andre historier er bare halvt, så spændende, som deres noveller, så går jeg helt ud af mit gode skind af glæde 🙂

Den eneste lille negative ting jeg kan sige om denne samling var at den godt kunne have brugt en sidste omgang korrektur, men det var ikke så slemt at det gik ud over lysten til at læse videre. Jeg fløj igennem bogen, som havde jeg en løve i hælene. Det var hvert sekund værd at læse den og særligt en historie sidder fast i min hjerne eller rettere en historie 🙂 Er det ikke bare skønt?

Jeg holdt meget at jeg efter hver historie fik en lille “samtale” med forfatteren om historien og det bag ved. Det var altså fedt. Det var lige den fine sløjfe rundt om den skønne pakke, som hver forfatter havde leveret.

Det er virkelig en anbefalesværdig bog, som jeg vil anbefale alle

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “Mord i dit hjem

Skriv et svar

