Posted in Armé, Boganmeldelse, Digte, Forlag, Genre, Pipaluk

Glenn Wiedermanns forsvinden

Titel: Glenn Wiedermanns forsvinden

Forfatter: Robert Zola Christensen

Forlag: Forlaget Armé

Udgivet: 2012

Sider: 42

Bedømmelse: 2/5

Anmelder: Pipaluk


Handling:

Glenn forsvinder af uvisse årsager og den lokale præst prøver at finde ud af hvorfor.

Min mening:

Okay det startede virkelig godt med at man for afvide at Glenn er forsvundet og så tror jeg straks at vi så skal have en god historie om baggrunden for hans forsvinden, som også ville give mening i følge titlen, men det vi får er for mig forvirrende brudstykker af noget der måske nok burde være Glenns liv, men egentlig bare er tomme ord (i hvert fald for mig).

Der er steder hvor teksten på en eller anden måde bare er smuk, men jeg finder stadig ikke sammenhængen med Glenns liv. Der er dybde i nogle af teksterne og lidt spænding, men bogen kom desværre ikke til at sige mig spor her til sidst. Sidder med en intetsigende tom fornemmelse tilbage.

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

