Posted in Bogforum, Bogforum 2016, Nye bøger

Bogforum 2016 #4 – Bøgerne

Jeg har fået en del bøger med hjem. Det er helt vildt, at kufferten faktisk holdt hele vejen hjem. Den havde fået sig en tyk mave og hjulene dirrede af overbelastning på vejen hjem, men den overlevede hele turen og nu hviler den ud til næste gang den skal fyldes med gode tilbud 🙂 Høsten i år bestod af ikke mindre end 15 bøger, som jeg vil vise frem her på bloggen og i en video på youtube – Jeg vil linke til den lige her –> Youtube indlægget.

Lad mig gå i gang. Der er to kategorier i år. Der er de bøger jeg har modtaget fra forlagene og dem jeg selv har købt. Jeg deler bøgerne op, så I kan se forskel på hvilke der kommer hvor fra, men først et billede af dem alle sammen samlet. Det har været en vil tur til bogforum og jer ikke en gang så træt som jeg havde troet og jeg havde ikke brugt så mange penge som beregnet, så jeg er tilfreds med mig selv. Jeg har fået gode bøger for de penge jeg har brugt og en uforglemmelig oplevelse. 

De står bare så fint der på skuffedariet. Det er næsten synd at de ikke skal blive stående, da det er der jeg filmer fra, så der skal være plads til de bøger jeg skal filme, men for nu må de gerne lige blive stående, for jeg har ikke lige fået plads andre steder endnu *griner* Bogbloggerens luksus problem 🙂 Jeg elsker at have et hjem med så mange bøger og jeg vil gerne have mange flere. Jeg går min bedstemor i hælene. Hun havde dæleme også mange.

Gaver fra forlagene

Jeg var så overrasket over at forlagene ville give mig anmelder eksemplarer med hjem. Det havde jeg faktisk ikke troet at de ville. Jeg er også dybt taknemmelig over at de vil gøre det, for jeg føler ikke at jeg har nogen stor betydning i blogger verden. Kan jeg gøre en forskel for forfatterne og forlagene, så skal jeg love for at jeg nok skal forsøge 😊 Jeg bliver så glad hver gang jeg får en bogpakke tilsendt, at jeg måtte takke Turbine mange gange, da jeg nu alligevel var nede på deres stand. Jeg er overrasket hvor godt de rammer min smag. Nå, men det var ikke det vi skulle tale om 🙂

7 bøger modtaget af to skønne forlag. Det er bare så dejligt, at I havde lyst til at dele jeres glæde ved bøger sammen med mig. Det gør mig super glad og jeg vil gøre mit bedste for at læse så hurtigt som muligt 🙂 Der er så mange skønne bøger i mit liv, så jeg læser så hurtigt jeg kan 🙂

Fra Egolibris modtog jeg:

Dæmonens spind af Mikkel Wendelboe

På elverfødder af Mikkel Wendelboe

Pigen på Fenmarken af Mikkel Wendelboe

Englenes søn af Jette Kjær Petersen

Fra Dreamlitt modtog jeg:

Excilium – De fejlfødte af Linette Harpsøe

Mitose – Fortropperne 1,5 af Brandon Sanderson

Fra Camilla Clevin modtog jeg:

Antiinflammatorisk hverdagsmad af Camilla Clevin

Jeg kunne desvære ikke linke til hende, da jeg ikke kunne finde noget som helst om hende på nettet 😦

Så “kom jeg til” at købe nogle bøger selv også. Faktisk hele otte styks. Hvad skete er lige? He he. Plejer altid at købe bøger nede ved Tellerup, men ikke i år. I år fik jeg købt hos Dreamlitt og Egolibris samt Mellemgaard – kan I se et mønster? *griner* Lad os kigge på bunken af bøger jeg har købt. Jeg er glad for og en af dem.

Fra Egolibris har jeg købt:

Uplink af Claus Holm

Experimentet af Susanne Pedersen

De udstødtes mærke af Karina Laurberg Bidstrup

Fra Mellemgaard har jeg købt:

Englevinger af Christina Ramskov

Fønixens hjerte af Christina Ramskov

Sjælens rose af Christina Ramskov

Fra Dreamlitt har jeg købt:

Ritmatikeren af Brandon Sanderson

Mellem himmel og helvede af Anne Christine Eriksen

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

