Posted in Bogforum, Bogforum 2016

Bogforum 2016 #3 – Dag 3

Så sluttede eventyret, men hvor det dog fedt. Dag tre er virkelig en kort dag, da jeg også skulle hjem til jylland igen. Der er jo lidt langt, især når toget åbenbart ikke kører stabilt på sidste del af ruten, så jeg skal tage bussen. Dog elsker jeg at kører i bus ❤️

Nå, men lad mig fortælle lidt om det jeg oplevede idag. Jeg skulle kun være der i omkring en time, da jeg havde en anden aftale i byen inden hjemturen. Dagen startede simpelthen med smukt vejr fra Metro stationen. Det er simpelthen så dejlig en start. Afsted mod Bella Centeret. Hvor er det egentligt nemt at bo herover. Man skal aldrig løbe efter bus eller tog, for de kommer jo hele tiden 😊


Jeg ankom lidt over ti. Der var godt nok ikke mange mennesker. De kom først der omkring klokken 11, da jeg skulle hjem igen. I kan se tomheden (i forhold til igår) i den video der kommer op senere.

Jeg skulle hen til Mellemgaards stand og have signeret nogle bøger, da jeg ikke havde fået det gjort igår. Det var første stop. Da jeg så kom forbi Egolibris stand, så var Claus Holm i gang med at interviewe en helt ny forfatter (Susanne Perdersen) og da Claus kender mig, kaldte han på mig og jeg satte mig for at lytte 😊

De gjorde det begge to rigtig godt og det var så hyggeligt at sidde der og lytte til dem. Hendes bog lyder simpelthen så spændende og jeg kunne godt følge meget af det hun talte om med at vi skulle vidreudvikles som mennesker. Det var spændende og selvom det er første gang hun taler på denne måde, så klarede hun det super 😊 Claus virker bsre som en rolig klippe. Det virkede som om han har gjort det mange gange før 😊

Tiden var ved at løbe fra mig, som den altid gør her på bogforum. På vejen tilbage for at finde Eva Lucia, for at sige farvel så jeg lige lidt brudstykker af samtaler 😊


På rød scene var der en engelsk sproget debat i gang om Brexit og Usa. Jeg hørte ikke så meget af det. Havde jo lidt travlt, men det er fedt at der er så mange forskellige tilbud at vælge i mellem 😊

På fag og debat scenen var der også en længere samtale i gang, som jeg har glemt hvad handlede om. Ville ønske jeg kunne nå at fordybe mig mere i alle de her spændende debater, foredrag, samtaler og interviews.


Se der var lidt tomt på messen idag, men da jeg skulle mod metroen hjem, så kunne jeg virkelig se at alle bogelskerne kom. De var i massevis og jeg var den eneste der gik mod strømmen 😂 Det har været endnu en god dag på bogmessen og min kuffert har det ikke så godt. Den er blevet lidt tykmavet af alle de bøger den har spist og hjulene dirre under den, men skidt. Den overlever nok. Jeg skal jo ikke gå så meget 😊

Bye bye Bella Center, vi ses næste år.

Der kommer et indlæg om de bøger jeg har skaffet mig på den ene eller anden måde og nok også et indlæg eller to mere om tiden på Bella Center. Jeg har så meget jeg gerne vil fortælle 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “Bogforum 2016 #3 – Dag 3

Skriv et svar

