Posted in Bogforum, Bogforum 2016

Bogforum 2016 #2 – Dag 2

Åh hvor har det været en vidunderlig dag. Jeg har simpelthen været sammen med de skønneste mennesker. Jeg følte mig rig på en helt anden måde end normalt. Tænk at jeg kan være en del af noget så stort og være med til at fejre bøgerne. Det er jo lidt det vi gør og det er helt i orden med mig 😊

Jeg startede min dag med at være hende den mega friske. Jeg havde sovet så godt i min dejlige seng på hotellet. Det skal de dæleme have, sengen er så fantastisk. Nå, men det var ikke den vi skulle tale om  😂 Fordi jeg var så frisk, så tog jeg lige en tur på stranden fra morgen af og jeg så nøgne mennesker 😳 Det sgu da koldt ❄️

Der var så smukt der på stranden, så stille og alligevel fyldt med den bedste lyd i verden, bølgeskvulp. Så stod jeg der og sendte kæresten en tanke. Jeg følte mig pludselig tættere på ham. Jeg nød stilheden et stykke før jeg hoppede på metroen og afsted på Bogforum, hvor jeg havde planlagt at mødes med en del forskellige mennesker. Jeg skulle møde

Eva Lucia – Big surprice

Marie-Louise Rønning

Mette Sejrbo

Pernille Boelskov

Ditte wiese

Egentligt utroligt at jeg rent faktisk fandt dem alle sammen. De er simpelthen nogle dejlige mennesker. De er så forskellige, men det er netop det der gør dem så skønne. Jeg er så beæret over at så mange mennesker vil være sammen med mig. Jeg er jo ikke noget særligt, bare en bogtosset kvinde 😊 Jeg mødte også forfatteren Claus Holm og en hel masse andre skønne forfattere, som navnet lige er smuttet væk for mig. Jeg er så glad for at være sammen med de her mennesker, som har det på samme måde som jeg. For mig er det stadig stort at være sammen med andre mennesker, nogen som ikke flygter når de ved hvem jeg er. Det er så fedt og jeg får vilde lykkefølelser af at være sammen med den slags mennesker. Så fulde af liv og energi. 

Jeg startede egentlig med at snuse lidt rundt. Droppe ind til forskellige interviews, taler med mere, fordi det er så hyggeligt lige at sætte en stemning. 

Fortællinger om alt muligt bogrelateret. Det er dog svært at huske navnene på alle de personer jeg så og hørte, men jeg gør mit bedste og derfor er mange af billederne uden navn, men så for vi da lidt stemning 😊

Oplæsning fra hans bog. Det er altid sjovt at hører forfatteren selv læse op fra bogen.

Så var der lige et lille interview. Det er så spændende, men jeg kommer altid ind i midten eller lige til slut 😂 

Så var der også lige Sarah Engell, som signerede bøger. Skulle så meget have haft min bog med. Det ville have været super fedt. Jeg vil så gerne læse hendes bog, for den lyder bare så god. Jeg gik faktisk lige forbi hende, uden at opdage at hun sad der og så sagde min hjerne “hey stop lige var det ikke…” og så måtte jeg tilbage og tage billeder og filme lidt 😊

Efter mødet med Engell, så jeg at nogen var på scenen og det var Kenneth Bøgh Andersen. Hold da op. Ja jeg kan godt stadig tænke “Wow, shit det er jo en stor forfatter” Jeg er så primitiv på det punkt. Jeg kan møde politikere, sangere, skuespillere og andre kendte og være sådan, nå fedt nok, men en forfatter er bare lige det højere på min liste. Det er bare vildere for mig. De har skabt noget, som jeg elsker så meget ❤️

Bagefter signerede han bøger. Jeg måtte lige have et lille billede af ham, så sneg mig ind i nærheden af ham 😂 Ninja bloggeren – naah 😂 Han opdagede mig vidst ikke 😊


Jeg var faktisk meget imponeret over hele børneområdet. Det var hyggeligt og fyldt med liv 😊 Der var noget jeg tror var orker der sloges med børnene med sværd. Det så både sjovt og drabeligt ud.

Er det en ork? Ham på billedet ovenover? nå men fedt var det da at der også er kommet et sted for børn. Hvor de kan være i fred for os voksne bog elskere og samtidig kan de både få inspiration til bøger og leg. Det er så fedt 😊

Herunder er det de små heltinder der er i gang med at redde verden. 

Der var også børne sang, hvilket faktisk var ret hyggeligt 😊

Jeg har haft så dejlig en dag og I kan se meget mere til det hele, hvis I altså vil se det i levende billeder på min youtube kanal. 

Dagens forfatter må bare være Jan Kjær, som signerede bøger med tegninger og navn. Det var bare så fedt 😊 Jeg elsker hans tegnestil, så det var bare så fedt 😊

Guuuuud ja jeg så også Don Rosa. OMG. Det var altså lidt sjovt at se ham i levende live. Han har jo altid været i mit liv gennem Anders And. Det er altså noget meget usædvanligt for mig. Han er virkelig dygtig til sit arbejde 😊

Vi så to interviews lige her inden vi skulle hjem og det var altså en god afslutning. Jeg var også mega træt i mine ben, så trængte til at sidde ned lidt 😊 Helt sprit ny forfatter med sin spritnye bog. Hun hedder Anne Christine Eriksen og det var faktisk et super godt interview. Godt klaret af dem begge 😊


Det sidste interview aner jeg ikke noget om, men det var morsomt. Vi grinede meget af noget med forsvundne kakelakker 😂


Jeg har oplevet så meget og taget så mange billeder at det hele ikke rigtig kunne være på bloggen. Jeg er så glad for alle de mennesker jeg har hilst på idag og dem jeg har set, snakket med og hygget med. Jeg er fyldt med glæde og taknemmelighed over at være til på sådan en dag som idag.

Jeg laver et indlæg med de bøger jeg har købt og modtaget på hele bogforum. Det er sidste dag i morgen og jeg glæder mig til at komem hjem og se mere på de videoer jeg har lavet, de billeder jeg har taget og ikke mindst de bøger jeg har fået med hjem 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “Bogforum 2016 #2 – Dag 2

Skriv et svar

