Posted in Bogforum, Bogforum 2016

Bogforum 2016 #1 – Dag 1

Hold da op. Det har været noget af en dag. Jeg stod op klokken 5 om morgen og jeg er bestemt ikke noget a menneske. Faktisk nyder jeg at sove til klokken otte eller ni og kan ikke stå op før, medmindre det er strengt nødvendigt. Idag var det nødvendigt og det lykkedes 🤗

Jeg skulle føles med bogbloggen Eva Lucia og hendes kollega Lea. Det var super hyggeligt og jeg fik ikke læst en bjælde i den bog jeg tog med til den lange tur 😂 men sådan er livet en gang i mellem.

Vi startede ved ankomsten til Bella sky hotellet med at slappe lidt af på Evas hotelværelset. Det har været en lang rejse  og vi trængte til det. Det er et virkelig et top lækkert hotel, smuk og virkelig stilfuldt. Jeg var helt oppe og flyve over den luksus jeg fik lov at tage del i. 

Da vi ankom til selve bogmessen, så var det en smule overvældende og selvom jeg har været der to år før den her gang, så var det stadig meget at tage ind på en gang. Vi startede med at finde Egolibris stand, for der skulle Eva lavet et interview og jeg skulle se om den nye Jette kjær bog var der. Den hedder Englens søn og jo den var der skam. Jeg glæder mig meget til at læse den. 

Bagefter gik vi bare rundt og så på det hele. Jeg havde allerede fra det første minut en bankende hovedpine, som var tryggende og ubehagelig, men jeg ved jo godt at sådan er det i mit liv. Vi kiggede lidt på nogle interviews rundt omkring, men det er svært at hører hvad de siger.

Jeg fangede mange halve/kvarte interviews, men det var stadig utroligt hyggeligt. 

Jeg ved ikke hvem alle de mennesker er, men de var med til at skabe en meget summende og levende stemning, som gør det til en oplevelse for mig. Jeg er glad for at kunne deltage igen i år – kraftigt lokket af Eva 😍

Der var rigtig mange mennesker og jeg indrømmer at det ikke er min stærke side. Jeg bliver let forvirret, når jeg prøver at regne ud hvor alle de mennesker skal hen og hvordan jeg undgår at støde ind i dem. Det er meget hårdt at være afsted, men også en lykke følelse, som gør det, det hele værd.

Det var lige lidt stemnings billeder. Vi mødte Mette Sejrbo, som var så sød at give mig hendes nyeste bog på e-bog. Jeg fik vidst ikke sagt tak for den, men kære Mette jeg var super glad for at jeg fik lov at få den med hjem. Hun skriver helt vidunderligt og jeg glæder mig meget til at læse denne bog, som hedder Varulvens forbandelse 😊 Du kan se den og de andre bøger jeg har fået idag på min youtubekanal. Videoen har samme titel, som dette indlæg 😊

Eva skulle interviewe en forfatter, som jeg desværre har glemt hvad hedder, men hendes bog lød virkelig spændende og de gjorde det så godt under det interview. Det var så fedt at hører om hvordan bogen opstod og hvad hun har tænkt om dens budskab med mere 😊

Vi så også Patrick Ness, hvilket virkede til at være vildt. Jeg har ikke læst hans bøger, men prøvede alligevel at lytte med på hans ord, men hvor er det altså bare svært, når der er snak, musik og støj rundt om os også. Men nu fik jeg set ham og jeg er ganske tilfreds med det 😊

Det var faktisk det sidste vi gjorde i fællesskab, da jeg gerne ville hjem. Jeg havde stadig hivedpine og skulle handle lidt mad og tjekke ind på hotellet. Jeg skulle hente mine ting oppe på Evas hotel og jeg er stadig begejstret. Se lige hvor smukt det er.

Så nu var det bye bye Bella sky og Hello til mit eget hotel. Hvis I vil se hvad jeg bor i, så hop over på min youtube kanal og se også små klip fra dagen 😊


Vi mødte:

Haidi Wigger Klaris

Mette Sejrbo

Linette Harpsøe

Nanna Foss

Og sidst men ikke mindst var jeg sammen med den skønne Eva Lucia

Jeg modtog bøger fra forlagene Dreamlitt og Candied crime.

Jeg har muligvis glemt nogen og så undskylder jeg mange gange. Det var en fed dag og jeg glæder mig meget til i morgen 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

