Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering – Oktober måned

Jeg er faktisk mere end tilfreds med min måned, for kæresten har været hjemme og jeg havde ikke forventet at jeg kunne nå at læse så meget, men jeg fik læst én bog mindre end i sidste måned, så det er jeg faktisk rigtig godt tilfreds med. Jeg ved slet ikke hvordan jeg kunne nå at læse så meget, men den ene af de store bøger, tog kun omkring en uge at læse og så var der er lydbog. Det er så fedt at kunne læse så meget og der har været nogle virkelig gode bøger i mellem – det gør mig altid rigtig glad 🙂

Læste bøger: 9

Hvilke:

Fysiske:

Eks Libris #5 – 59 sider – 4 stjerner

Eks Libris #6 – 59 sider – 3 stjerner

Mareridt & Myrekryb #1 – 232 sider – 4 stjerner

Dalila Den Drevne – 120 sider – 5 stjerner

Hej far, Kære Emil – 312 sider – 5 stjerner

E-bøger:

Oprøret #1 – 72 sider – 4 stjerner

Liget i Nørrekås – 24 sider – 5 stjerner

Tavshed – 12 sider – 4 stjerner

Lydbog:

Løvindens sang #4 – 276 sider – 4 stjerner

Sider: 1.166

Wow… det er godt nok mange sider, som jeg alligevel fik læst. Det er lidt vildt. Jeg er bare så glad. Det føles som om jeg kan nå mit års mål og det gør mig dæleme glad. Jeg kan slet ikke få armene ned over, at jeg kunne læse så meget i kærestens hjemme periode. 

Hvordan gik det med Oktobers TBR?

Ikke spor godt. Jeg fik ikke læst en eneste af dem der var på listen, men en helt stak af andre bøger, men jeg prøver igen i November. Det skal nok blive godt på et tidspunkt. Jeg prøver i hvert fald igen resten af året og så må vi se hvad jeg gør derfra. Jeg er tydeligvis ikke god til at overholde TBR’en *griner* Nu giver jeg det to måneder til og så kigger jeg på det. Måske jeg vil gå over til at fortælle hvad jeg vil læse de næste tre måneder eller sådan noget i den stil 🙂

Årets mål:

Læste bøger: 92 uf af 100

Læste sider: 17.641 ud af 20.000

Jeg kan godt nå de 100 bøger, men om jeg lige når de 20.000 sider – ja det ved jeg ikke. For det betyder at jeg skal læse 1.179,5 sider pr. måned. Det kan selvfølgelig godt lade sig gøre, men jeg skal jo læse mere end jeg har gjort i denne måned for at nå det, men det er opnåeligt. 

 

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

