Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering #11 – September måned 2016

Det har været en måned, hvor jeg havde svært ved at komme op i gear, men det endte alligevel en vild rejse gennem måneden. Jeg har savnet min kæreste meget, men nu er han snart hjemme igen, hvilket er dejligt. Jeg har læst i flere forskellige genre og jeg er ret glad for, at bøgerne har været på den gode side i denne måned. jeg ved ikke hvorfor jeg havde så svært ved at komme i gang med måneden, men nu er den slut, så jeg skal lave en TBR liste lige om lidt 🙂

Læste bøger: 10


Hvilke bøger:

Lydbøger

Vent på mig Marie – 389 sider – 5 stjerner

Efter mørke – 387 sider – 5 stjerner

Tavshedens pris –  278 – 3 stjerner

 

Fysiske bøger

Tara og stormøerne – 235 sider – 4 stjerner

Ja, jeg har mens – og hva’ så? – 188 sider – 4 stjerner

Eks Libris #1 Problemer med Carsten Jensen-robotten i Zone 7– 127 sider – 4 stjerner

Eks Libris #2 Jyderne er mægtig flinke, men stille – 63 sider – 3 stjerner

Eks Libris #3 Lotte går i parterapi – 59 sider – 3 stjerner

 

E-bøger

Tempus investagation, season one – 267 sider – 5 stjerner

Blåskæg – 18 sider – 3 stjerner

Læste sider: 2081

Jeg er vildt overrasket over at jeg har læst så mange sider på en måned. Det er jo helt vildt, men det var også to tykke lydbøger, som jeg hørte og en mellemstørrelse. Det har været dejligt, at kunne læse bøger, mens jeg spillede Pokémon Go ude i naturen- super fedt 🙂

Hvordan gik det med TBR listen for September?

Jeg mangler at læse en bog fra listen. Københavns skygger havde jeg bare ikke lyst til at læse alligevel, da det kom til stykket, men jeg bruger igen i næste måned (Oktober). jeg er begyndt på den, men den fangede mig bare ikke rigtigt. Udover det, ja så gik det fremragende, så næste måned, så sætter jeg bare to mustread bøger på listen, fordi min kæreste er hjemme, så jeg ved jeg ikke kommer til at læse helt så meget, som normalt. 

Forventninger til Oktober måned:

Det er svært at sige hvad der sker i næste måned, for min kæreste kommer hjem og vi skal en hel masse den måned, så jeg kan ikke sige hvor meget jeg kan nå, men der kommer i hvert fald anmeldelser, da jeg har en del liggende, som er klar til udgivelse. Der kommer også nye forfattere på bloggen. Jeg får nok kun læst to-tre bøger i næste måned, så det bliver ikke helt vildt.

Årets mål:

Læste bøger: 83 ud af 100

Læste sider: 16.475 ud af 20.000 

TBR Oktober:

Jeg har som sagt tænkt mig at læse to bøger, men jeg har egentligt gang i to lige nu, så det bliver nok tre bøger plus alt det der kommer ind ved siden af, hvis jeg får læst de tre bøger færdigt 🙂 Jeg vil gerne læse:

The mad girl of Angel Maker Lake

Københavns skygger

Mørkets søn

Hvis jeg bliver færdig med disse bøger, så vil jeg enten læse Grænselandet, som er toeren til Mørkets søn eller De 7 synder, som er helt ny udkommet 🙂 Jeg læser lige nu både Københavns skygger og The mad girl of Angel Maker Lake, men den sidste her er på engelsk og selvom jeg ikke er dårlig til engelsk (har da læst andre engelske bøger), så fatter jeg endnu ikke en brik af denne bog. Jeg læste Claus Holms Tempus Investagation, som også er på engelsk og den var bare så nem at læse. 

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

