Posted in Boganmeldelse, Eudor, Forlag, Genre, Graphic Novels, Pipaluk

Eks Libris #3 – Lotte går i parterapi

Titel: Lotte går i parterapi

Serie: Eks Libris #3

Forfattere: Frank Madsen og Sussi Bech

Forlag: Eudor Comics

Udgivet: 2014

Sider: 59

Bedømmelse: 3/5

Dette er et anmelder eksemplar. 

Min mening:

Jeg synes det er meget blandet omgang. Nogen steder var jeg helt lost og andre grinede jeg, men det er ikke mange steder jeg griner. Jeg sætter pris på tegnestilen og teksterne, men jeg tror bare jeg er lidt mere øv den her gang, fordi jeg fandt nogle fejl der irriterede mit blik. Jeg ved godt det ikke er store fejl, men det var fejl jeg synes man skulle have opdaget, når nu der laves så stort et arbejde.

Den ene var en farve/tegnefejl. Jeg kunne ikke lade være med at stirre på den og irriteres over at den ikke var blevet set. De plejer at være så gode til det 😊 Den anden var en skrive fejl. Altså det er muligvis karakterens dårlige dansk der udtrykkes, men da karakteren ikke normalt har dårligt sprog, så fløj det lige ind i mine øjne.

Jeg vil stadig læse de andre, fordi jeg føler mig underholdt. Nogen af dem mere end andre, men sådan er det vel generelt. Jeg bliver stadig suget ind i universet og glemmer at jeg læser en tegneserie 😊 Super fedt lavet. Jeg elsker især striberne med forfatterne selv. Åh hvor er det altså morsomt.

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Eks Libris #3 – Lotte går i parterapi

Skriv et svar

