Posted in Bogbloggertræf, Bogkærlighed, Forfatterevents

Bogbloggertræf #3 – Bøger og andre gaver

Vi har fået så mange fine gaver fra diverse forlag, bogbutikker og forfattere. Det har været en gaveregn uden lige. Det er helt vildt. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi tænkt, at det ville blive så vildt. Jeg har ikke været med før, så vidste ikke at det var så vildt, men jeg har lært af det nu. Næste gang sørger jeg for, at kæresten er hjemme og han kan kører mig hjem igen 😀 Det er da vidst nødvendigt 🙂 Jeg er meget taknemmelig overfor de mennesker, som har doneret bøger til os. Hold da op der kom mange med hjem. 


På billedet ses alle de smukke dejlige vidunderlige bøger, som jeg har fået på dette års bogbloggertræf. Det er jo helt vildt, der er jo 22 bøger 🙂 Håber ikke de regner med, at jeg får dem læst lige med det samme, for det er der vidst ingen chance for. Jeg er virkelig glad for disse skønne bøger. Dem jeg er allermest glade for, at have fået er faktisk Spektrum serien, Morika, Ravnens hvisken og De 7 synder. Det betyder ikke at jeg ikke er glad for resten, men bare at jeg var meget meget glad for lige at få disse i hånden.

Vi har også fået andre bog relaterede gaver og det er mindst lige så fedt. Jeg elsker, at jeg nu har et krus, som kan komme med på billederne og være en form for bogtilbehør, samt pynt på mine hylder. Det er bare så fedt 🙂 Selvom jeg har mange forskellige bogmærker, i alle mulige former og farver, så kan jeg bare ikke få nok af dem. Jeg elsker at jeg nu har fået endnu flere bogmærker. Det ender med at være en kæmpe stor samling. 


Måske jeg skulle lave et bogtilbehørs indlæg. Har efterhånden en del 😂 Jeg kunne lige samle dem pænt og give jer en oversigt over dem alle 😀 Der er vidst efterhånden mange af dem og de er bare gemt væk lige nu, men nu kommer de frem 🙂

I næste indlæg om Bogbloggertræffet kan du se hvem der har doneret bøger og boglige gaver til os. Det er i det indlæg der hedder forlagene 😀

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

