Posted in Nye udgivelser

Nye udgivelser #11 – Martin Fox – Rejsen til Ursopia

MARTIN FOX – REJSEN TIL URSOPIA – UDGIVES 30. OKTOBER 2016 – PÅ FORLAGET KAHRIUS

Jeg kan nu fortælle jer om endnu en helt ny bog og en helt ny forfatter. Jeg elsker bare, når jeg kan få lov til det 😀 Det betyder meget for mig, at kunne hjælpe en ny forfatter ud til flere læsere end bare mig selv. Jeg håber at jeg kan hjælpe læserne til at finde en ny bog, som du måske ville kunne lide 😀 Det er jo altid fedt, at kunne gøre noget for andre. 

14509375_10154623041564031_963215008_n

Handling:

Her følger vi den 14-årige dreng Martin, der er vokset op under svære vilkår. Martin bor sammen med sin fattige mor, der en dag ikke har råd til at have ham boende mere. Martin der har en forkærlighed for bueskydning, befinder sig pludselig på skolen Ubbernes, hvor han hurtigt opdager at hans fortid ikke er som han altid har troet og fået fortalt. En hel ny verden med spektakulære skabninger og væsner åbner sig for Martin, der hurtigt erfarer at han er nød til at blive voksen hurtigere end han havde regnet med. Spørgsmål om kærlighed, ondskab om god og ond, er nogle af de ting som Martin er nød til at finde svar på. Men han finder hurtigt ud af at udfordringerne i Ursopia er større end forventet, og at en stor trussel lurer lige rundt om hjørnet.

Om forfatteren: Forfatterens egne ord

Mit navn er Jesper Gullemann. I dag er jeg 27 år gammel, og det er otte år siden jeg startede på projektet. Det hele startede faktisk med at jeg skulle en tur på højskole. Jeg var overvægtig, havde ingen selvtillid, og min fremtid kunne jeg simpelthen ikke overskue. Efter opholdet, hvor jeg tabte mig 17 kilo, rendte jeg hurtigt ind i problemer igen, og blev derfor rådet til at skrive mine tanker ned. Det gjorde jeg i et halvt år, og pludselig synes jeg at jeg havde en god historie. En dag fik jeg den sjove idé at skrive historien om til en fantasyfortælling, og det var sådan at det hele startede. Samtlige personer, omgivelse og handlinger, tager udgangspunkt i personer jeg har mødt, steder jeg har været, og udfordringer/følelser som jeg har gennemlevet eller oplevet.

Titel: Martin Fox – Rejsen til Ursopia

Forfatter: Jesper Gullemann

Udgives: 28. Oktober 2016

Sider: 230

Forlag: Kahrius

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

