Posted in Boganmeldelse, Fantasy, Forlag, Genre, Krimi, Pipaluk, Selvudgiver

Tempus investigation

Titel: Tempus investiation, season one

Forfatter: Claus Holm

Forlag: Selvudgiver

Udgivet: 2016

Sider: 267

Bedømmelse: 5/5

Dette er et anmeldereksemplar, som er givet til mig af forfatteren selv 😊


Handling:

Jim har et detektiv bureau, som tager sig af særligt svære sager, som er lidt uforklarelige. Han kan tale med ånder. Vi følger hans hverdag og sagernes gang.

Min mening:

Det er som at se en blanding af Ghostwisper og Charmed. To af mine absolute yndlings serier, nu bare på mit yndlings medie – bogen. Det er ikke til at beskrive hvor fedt det er. Tv-serie på skrift er et genialt koncept. Jeg håber at der kommer mere af den slags, for det er ubeskriveligt fedt. Bogen er ikke en kopi af nogle af de to serier, men sin helt egen og gud hvor jeg dog elsker den. Jeg kan slet ikke få armene ned igen 😊

Den fik mig til at smile, græde, føle optur og nedtur. Jeg var med helt inde i historien og det kan bare ikke være bedre. Jeg fik en fornemmelse af at jeg nu havde været på eventyr sammen med disse mennesker og jeg vil meget gerne vide hvad der nu sker med Tempus Investigation. De har været en del af mig i en hel sæson og jeg føler de er blevet mine venner nu, så kære Claus, skriv skriv skriv. 

Elsker du serier? Elsker du krimi og paranormale hændelser, så køb denne bog for den er så nem og lækker at læse. Den er på engelsk og selvom mit engelske langt fra er super godt, så fangede jeg alligevel 99 % af bogens sprog. Han skriver lækkert flydende uden store svære ord. Det er helt nede på jorden og sikke en fantasi at have 😊

Jim som er hovedpersonen gjorde mig virkelig sur i sidste afsnit, hen mod slutningen, fordi han tager en beslutning jeg ikke brød mig om, men der er twist og det er ikke til at regne ud hvad der sker. Jeg kom dog til at forstå denne beslutning og jeg knus elsker denne bog ❤️

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Tempus investigation

Skriv et svar

