Posted in Bogbloggertræf, Bogkærlighed, Forfatterevents

Bogbloggertræf #1 – Tak for i år

I får det lige lidt bagvendt her. Jeg har været til bogbloggertræf 2016 og er lige nu på vej hjem derfra. Det er en lang rejse og jeg er helt udmattet. Ved godt det kun er to timer, men når jeg er træt føles det som en helt vildt lang tur. Lige nu savner jeg at have bil og min kæreste til at kører den 😃 Får nok ikke lov at kører uden kørekort 😂


Solen er på vej ned og jeg slæber mig halvt fordærvet i bøger 😃 Skal jeg slæbes ud af form, er det da den bedste måde at gøre det på. Jeg har så mange fine bøger med hjem og nogen endda signeret. Det er bare så lækkert. Det har været super godt.


Et lille sneakpeak. To poser og en taske fyldt med bøger. Jeg lover at vise jer alle bøgerne i et andet indlæg, for der er virkelig mange af dem 😊

I de næste indlæg vil jeg fortælle om bøgerne, forfatterne og oplæggene der blev holdt og selvfølgelig fortælle mere om dagen med billeder 😊

Tak for en god dag til jer alle sammen. Håber I alle kommer godt hjem og ikke mindst har fået nogle gode bøger med jer.

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “Bogbloggertræf #1 – Tak for i år

Skriv et svar

