Posted in Boganmeldelse, Eudor, Forlag, Genre, Graphic Novels, Pipaluk

Eks Libris #1 – Problemer med Carsten Jensen-robotten i Zone 7

Titel: Problemer med Carsten Jensen-robotten i Zone 7

Serie: Eks Libris #1

Forfattere: Sussi Bech og Frank Madsen

Forlag: Eudor comics

Udgivet: 2012

Sider: 127

Bedømmelse: 4/5

Dette er et anmelder eksemplar. Mine meninger er mine egne.


Åh altså, hvor jeg knus elsker deres små historier der virkelig sætter fokus på hele bogverdens liv. Tegninger og tekst er så levende og fyldt med humor at jeg ikke kan lade være med at klukke i mit stille sind. Jeg forsvinder helt ind i den verden de sammen har skabt 😊

Der er en lethed i tegningerne, fordi de ikke er overfyldte med detaljer, men alligevel er der nok til at man i ét billede sagtens kan finde stemningen, kærligheden til den historie de sammen laver og til læseren. Hvis jeg kigger på en tegning igen, så kan jeg finde flere detaljer jeg ikke så første gang, hvilket bare understreger stemningen i billedet. Godt arbejde.

Jeg er begejstret for denne humoristiske satire tegner stil. Jeg føler mig underholdt hele vejen igennem og det sidste kapitel, hvor man ser nogle af skitserne og hører om hele processen gør det bare endnu mere personligt og skønt at læse. Jeg elsker at se bag om en bog – altså hvordan er den blevet til.

De to forfattere er bare super gode sammen og jeg håber de bliver ved længe endnu med at underholde folket 😊 De er nemlig virkelig gode til det. Meget varme anbefalinger herfra ❤️

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Eks Libris #1 – Problemer med Carsten Jensen-robotten i Zone 7

Skriv et svar

