Posted in Currently reading

Currently reading #4

Så er vi i gang igen og endnu en uge starter. Jeg syntes det går meget godt for mig i denne måned. Jeg har læst en masse herlige bøger og en enkelt måtte jeg opgive helt, men lad mig fortælle mere om det med det samme. Sidste uges currently reading blev læst, med undtagelse af “I Føderationens klør“, hvilket jeg har givet min forklaring på i indlægget af samme navn. Det kan være at det er mig der er sart, det udelukker jeg bestemt ikke, men jeg står ved min mening 😊

Lad os straks hoppe videre til de bøger jeg er i gang med at læse lige nu. Jeg er endnu engang i gang med tre forskellige bøger, som er meget forskellige hvilket jo er meget godt ellers ville de være svære at skille ad.

Tavshedens pris af Elmas Berke


Jeg læser denne bog, som lydbog. Jeg syntes det er en barsk fortælling om livet som troende. De bliver tæsket for at sige sin mening, bliver tvangsgift og det er i det hele taget en underlig blanding af dansk og muslimsk familie traditioner, begge fra gamle dage. Der er muligvis nogen der lever sådan endnu, men det er forhåbenligt kunnet fåtal.

Problemer med Carsten Jensen-robotten i zone 7 af Frank Madsen og Sussi Bech


En tegneserie, som tager tykt pis på hele bogbranchen – fra forfattere til boghandlere. Indtil nu syntes jeg den er ret morsom og glæder mig også at jeg har fire mere liggende af disse tegneserier. 

Tempus Investigations – season one af Claus Holm


Dansk forfatter, som skriver på engelsk og det er faktisk en bog, som jeg syntes er mere end almindeligt underholdende. Det er lavet som en tv serie eller det er i hvert fald det vi skal forestille os – en tv-serie på skrift. Jeg syntes det fungere ret godt 😊


Hvad læser du for tiden?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

