Posted in Currently reading

Currently reading #3

Lige nu læser jeg igen tre bøger. Det går stærkt fremad for mig og jeg er rigtig glad for at jeg allerede har lukket to bøger. Det er lidt vildt at jeg på dette tidspunkt allerede har læst 622 sider. Jeg elsker at jeg i løbet af måneden kan se læsestakken af læste bøger vokse og TBR’en falde. Mangler to bøger fra min TBR liste. 

Jeg har ikke fået læst alle bøgerne fra det sidste Currenly reading indlæg, men jeg mangler omkring 60 sider i den jeg mangler, så i indlægget efter dette er den læst færdig. 


Ja, jeg har mens – og hva så?

Denne bog var også med i sidste indlæg, men jeg mangler som sagt ikke særlig meget før jeg er færdig. Jeg er vild med den. Jeg syntes den er fantastisk morsomt skrevet og jeg nyder hver gang jeg læser i den. Den er toiletbog, så den bliver kun læst, når jeg er derude, så det tager selvfølgelig lidt tid 😊

I føderationens klør

Den her er jeg meget spændt på. Jeg har hørt rygter om den og det tegner ikke særlig godt. Jeg har dog fået den som anmelder eksemplar og derfor skal den læses. Den lyder nu også ret spændende på bagsiden, men hvad jeg har hørt så passer bagsiden og indholdet ikke rigtig sammen. Så jeg er meget spændt.


Vent på mig Marie

Jeg har læst de to andre i denne serie og ville gerne læse den første i serien, som er den her, så derfor er jeg hoppet på lydbogen af den. Indtil nu er jeg omkring 5 timer inde i de omkring 14 timer i alt og den er lige så rørende, spændende og fantastisk som de to andre. 

Det er hård læsning, da man følger Anders og hans venner på nært hold i krigen. Det er virkelig som at være der, hvilket bare gør det endnu hårdere. Jeg vil virkelig anbefale at læse dem i den rigtige rækkefølge 😊

De to andre bøger bliver læst som fysiske bøger 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

