Posted in Boganmeldelse, Eudor, Forlag, Genre, Graphic Novels, Pipaluk

Aziru #2 – Den hornede gud

Titel: Den hornede gud

Serie: Aziru #2

Forfatter: Ingo Milton og Sussi Bech

Forlag: Eudor

Udgivet: 2016

Sider: 78

Bedømmelse: 4/5

Handling:

Aziru er stukket af fra røvernes ø sammen med den anden fange Sinuhe, som bære på en hemmelighed. Aziru vil hjem og redde alle trådene ud, så hans far kommer væk fra stenbruddet igen, men undervejs sker der en del uventede ting. Kommer de levende tilbage? For han sin familie af se igen og hvem er Sinuhe egentlig?

Min mening:

Den her var mindre uforudsigelig. Jeg havde gættet det ene twist inden jeg overhoved begyndte at læse bogen, hvilket var lidt trist, men det er ikke sikkert at andre vil tænke over det. Jeg syntes den var meget forudsigelig, så kunne bedre lide den første bog i serien. Der var dog nogle ting jeg ikke lige havde set komme og den endte heller ikke som jeg troede den ville gøre det.

Billederne er igen helt fantastisk levende og dybde skabende til historien. Især er jeg vild med billedet af Minos på side 26. Øjnene virker så virkelige og uhyggelige at jeg måtte ligge hånden over dem for at læse videre. De føltes onde og stirrende.

Man skal bestemt læse den her, hvis man har læst den første i serien ellers slutter man i et tomrum. Serien sluttes meget fint af i denne bog, men jeg håber i mit stille sind at disse to forfattere vil sætte sig sammen igen og skrive noget mere og måske endda en længere serie 😊

Hvis du skulle have misset anmeldelsen af den første Azuri bog, så kan du finde anmeldelsen på linket 🙂

Andres meninger:

Bognørden‘s mening om både bog et og to.

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

