Posted in Currently reading

Currently reading #2

Så har jeg færdiggjort de bøger jeg læste i det sidste af disse indlæg, så det er tid til at jeg endnu en gang viser jer hvad jeg læser. Det er også blevet en ny måned, så jeg har fået afsluttet alle begyndte bøger, hvilket jeg er rigtig glad for. Jeg syntes det er lidt sjovt at lave disse indlæg, da jeg også selv bliver opmærksom hvor meget jeg læser af gangen. Selvom om måneden kun lige er begyndt, så er jeg allerede begyndt på tre forskellige bøger. Jeg kan aldrig rigtig vælge hvad jeg skal starte med, så jeg får altid begyndt på en del af gangen, men lad os komme til det, så I kan se hvad det er jeg læser 😀

Lige nu læser jeg to fysiske bøger og en lydbog. Jeg har dem alle liggende som fysiske bøger, men nogen gange er det bare super rart at læse en lydbog. To af bøgerne er anmelder eksemplarer og den sidste syntes jeg bare kunne være sjov at læse.

Tara og stormøerne er anden bog i serien om Tara, som er slavepige. Den starter præcis i samme dur som den anden, hvilket gør at jeg elsker den allerede 🙂 Den er skrevet på den samme skønne lette måned. Jeg glæder mig til at læse mere i den.

Ja, jeg har mens – og hva’ så? Jeg så den på instagram og så tænkte jeg at den kunne da være sjov at læse. Måske kunne jeg lærer noget nyt eller bare more mig lidt over at de ting hun skriver. Det virker til at der er en hvis humor i bogen også. Jeg har kun læst de første sider, men den virker mere end almindeligt lovende 🙂

Efter mørke er bog nummer tre i serien om Anders og Marie samt deres familie. Jeg er cirka to timer inde i bogens 12 en halv timers lyd og jeg er lige så begejstret, som jeg var ved bog nummer to, som er den første jeg læste af dem. Jeg skal helt sikkert også læse nummer et. Nummer to hedder Når solen står højest. Glæder mig så meget til at læse mere i den 😀

Hvad læser du lige nu?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

