Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering #10 – August 2016

Wow det er godt nok lidt af en præstation jeg har gjort mig her. Jeg har haft ferie hele august måned og alligevel så har jeg fået læst, så mange bøger. Jeg er virkelig glad for, at jeg har nået så langt. Jeg er meget begejstret. Det har været en måned fyldt med bøger, kæreste hygge og ændrede planer. Jeg er så glad for, at er gået så godt og vi har fundet ud af at det er lidt svært at komme ind i en rytme, men vi prøver igen i næste måned, når han kommer hjem igen.

Bøgerne har været en blanding af virkelig dårlige oplevelser og super fede oplevelser. Det har været rart at jeg efter en virkelig skidt bog fik en masse gode, kvalitets fyldte bøger. Jeg er især glad for, at have fået lov at læse Konrad og Katinka bøgerne. De er virkelig af en god kvalitet og jeg glæder mig til at præsentere dem for kærestens søsters børn. I hvert fald den mindste. Jeg glæder mig også til at dele indlæg og de to forfattere Betina og Charlotte. Det ene er kommet og det andet kommer i denne måned. 

Lad os komme til sagen 😀

Bøger læst: 10

Fysiske bøger

Skudsikker plan – 1 stjerne – 358 sider 

Tara og magtens segl – 5 stjerner – 242 sider

Skyggeliv – 3 stjerner – 330 sider

Don’t try to fix me, i’m not broken – 3 stjerner – 266 sider

Konrad og Katinka #2 – 4 stjerner – 30 sider

Konrad og Katinka #3 – 4 stjerner – 30 sider

Dagbog fra superligaen – 3 stjerner – 94 sider

E-bøger

Konrad og Katinka #1 – 4 stjerner – 30 sider

Lydbøger

Mordet på faster og dobbeltmordene på Peter Bangsvej – 5 stjerner – 205 sider

Kystsanatoriet – 4 stjerner – 123 sider

Sider læst: 1.678

Der er skrevet anmeldelser af dem alle, dog bortset fra Konrad og Katinka bøgerne, da de skal anmeldes af målgruppen i stedet for af mig 🙂

Hvordan gik det med TBR listen for august?

Som du kan se i indlægget, så var der fire bøger jeg skulle læses, men den ene af Tara bøgerne fik jeg slet ikke læst, så den er kommet på TBR listen for denne måned. Det var en tung måned at komme igennem, bogmæssigt. Men det tør siges at jeg kom efter det senere på måneden. Jeg kunne ikke være mere tilfreds. 

Forventninger til september måned?

Jeg har skrevet en TBR listen for denne måned, så det kan I forvente af september. Derudover kommer der forfatterindlæg, indlæg om hvad jeg læser lige nu og indlæg om nye bøger med mere 😀

Hvordan går det med års målene? 

Læste sider: 12.413 ud af 10.000 (nyt mål 20.000)

Læste bøger: 73 ud af 40 (nyt mål 100)

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

