Posted in Nye udgivelser

Nye udgivelser #7 – Dagbog fra superligaen

DAGBOG FRA SUPERLIGAEN – UDKOMMER 30. AUGUST – BYENS FORLAG

Jeg er lidt af en fodbold nørd, så længe jeg har nogen at se det med og helst min kæreste, for han er altså bare så sjov når han råber af dommer og spillerne. Derfor syntes jeg også det kunne være sjovt at dele denne her nyhed med jer. Det er en helt ny fodbold bog, som du kan læse mere om lige under billedet 🙂 Jeg elsker at dele disse nye bøger med jer og jeg er ikke sponsoreret overhoved. Jeg gør det, fordi jeg syntes det er fedt at kunne fortælle jer om nye bøger 🙂

fordbolddagbog-300_1

Om bogen:

Dagbog fra Superligaen. Med Jesper Lange er en interviewbog med den professionelle fodboldspiller Jesper Lange. Den er baseret på interviews med Jesper i månederne op til hans kontraktudløb med AGF i sommeren 2016, hvor han ikke ved, om han er købt eller solgt.

“Og med nummer 11 … Jesper LANGE!” brøler fansene som svar, da speakeren opremser startopstillingen til weekendens kamp. Og når de gør det, har Jesper verdens fedeste arbejde. Så er hans drengedrøm gået i opfyldelse.

I bogen Dagbog fra Superligaen. Med Jesper Lange kommer du med Jesper på og uden for banen. Også når det går dårligt. Når alle har en mening om, hvorfor det ikke går efter planen, og når han og ikke mindst familien skal acceptere, at han prioriterer sin karriere over dem.

Dagbog fra Superligaen. Med Jesper Lange er en interviewbog med den professionelle fodboldspiller Jesper Lange. Den er baseret på interviews med Jesper i månederne op til hans kontraktudløb med AGF i sommeren 2016, hvor han ikke ved, om han er købt eller solgt.

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

