Posted in Læsemål

Læseliste #3 – September 2016

Så skal vi have gang i hvad jeg skal læse i næste måned. Det er ikke den mest optimistiske to read liste, men i sidste måned havde jeg to bøger der var svære at læse og derfor giver jeg mig selv en mindre liste denne måned, men jeg tror bestemt jeg kan nå det 😊 Den ene kan jeg læse som lydbog, så det gør at det bliver lidt nemmere 😊


Tara bogen skulle jeg have læst i denne måned, men jeg nåede det simpelthen ikke, så må jeg bare komme op på hesten igen 😊 Der var, som sagt, to bøger der sløvede mig en del i sidste måned, så nåede slet ikke til den her, men det kommer jeg til i den her måned 😊 Tara og stormøerne er nummer to i serien. Den anden læste jeg i denne måned 😊

Efter mørke glæder jeg mig meget til at læse. Jeg har læst bogen før den, som hedder Når solen står højest. Den var virkelig god og spændende, så har måske lidt for høje forvetninger til denne bog, men tror på at det holder. Efter mørke er bog nummer tre i en serie om anden verdens krig og tiden mellem første og anden verdens krig. Jeg har endnu ikke læst den første, men det kan være jeg skal gøre det i denne måned, hvis jeg får tid 😊

I føderationens klør er en af dem, hvor jeg har hørt rygter om at den ikke er som den reklamere for at den er. Det gør mig lidt irriteret, men det er en anmelder bog og jeg bliver jo nød til at læse den 😊 I denne måned tager jeg tilløb til at læse den 😊

I Københavns skygger har jeg set frem til at læse. Den lyder rigtig god, så den er helt sikkert noget jeg glæder mig meget til.

Hvis jeg skulle nå disse fire, så har jeg da lige en backup liste også 😊

Vent på mig Marie, som er første bog i serien, hvor Efter mørke også er med 😊 Den skulle jeg gerne kunne finde som lydbog.

Derudover har jeg tre ebøger, som bare venter på at jeg kaster mig over dem. Jeg glæder mig til at læse dem alle sammen.

Digtsamlingen equals 

Kriminovellen Liget i Nørrekås

Krimien Mord 2.0 som er en lidt speciel krimi, som skulle være lavet via twitter status beskeder 😊

Har I læst nogen af dem? 📚📖

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Læseliste #3 – September 2016

Skriv et svar

