Posted in Currently reading

Currently reading #1

Jeg tænkte at jeg ville begynde at dele med jer hvad jeg læser i løbet af måneden og så samle op på det hele til sidst, som jeg plejer at gøre. Jeg vil skrive lidt om hvad jeg syntes om bøgerne, men den endelige vurdering kommer selvfølgelig i en anmeldelse for sig selv. Nu glæder jeg mig til at komme tilbage fra ferie og bruge meget mere tid på bloggen igen. Jeg har ikke været helt væk, men jeg har ikke lavet det halve af hvad jeg plejer, men det var ikke det vi skulle tale om idag 😂


Jeg læser kun to bøger lige nu. Jeg plejer at læse en fysisk bog, en lydbog og nogen gange også en e-bog i meget forskellige genre. Men jeg læser to hårde bøger lige nu, så det bliver kun til to.

Skyggeliv af Kenneth Lund

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om den. Jeg har svært ved at sætte fingeren på hvorfor jeg ikke rigtig læser så hurtigt som jeg plejer. Den sløver mig og jeg skal tvinge mig selv til at læse den, ellers vil den bare ligge på min hylde og give dårlig samvittighed.

Det er anden gang jeg forsøger at læse denne bog, så nu skal det altså bare lykkes for mig. Jeg vil blive færdig. Det er ikke fordi bogen er dårligt skrevet, har fejl eller noget som helst. Jeg har en lille teori om at det er fordi den er meget negativ hele tiden og der er så mange detaljer at jeg ikke rigtig kan se det hele for mig.

Don’t try to fox me, i’m not broken af Anne-Sofie Finmann

Den er egentlig velskrevet, men igen er den fyldt med sorg, utilstrækkelighed, vrede med mere og så er den på engelsk, som jo ikke er mit bedste sprog, men jeg forstår hendes digte og det ee dælme vigtigt for mig 😊

Jeg vil prøve at opdatere jer to til fire gange om måneden. Nogen måneder (som denne) for jeg ikke læst særlig meget og andre læser jeg super meget.

Hvad læser I lige nu?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Currently reading #1

Skriv et svar

