Posted in At udgive, Bogkærlighed, Forfatterevents

Blogger brunch med Katja Berger

Jeg var i lørdags (d. 13. august), sammen med en masse dejlige kvinder i Bogdrømme i Vejle, for at fejre Katja Bergers snarligt udkomne bog. Det var simpelthen så hyggeligt med både bogsnak og masser af pokemons, selvom min app ikke rigtig ville virke *griner* Det er lidt typisk min telefon. Vi fik en lækker brunch, hvor der i starten var meget tavst, men efterhånden som vi kom i gang, så blev der talt mere og det var bare så skønt. 

Jeg var meget nervøs, for jeg kendte slet ikke nogen af de andre, fra andet end deres blogs. Jeg er et utroligt socialt akavet menneske, så jeg snakkede ikke så meget, men jeg synes stadig at det var super hyggeligt. Jeg er sådan en der godt kan lide bare, at sidde og lytte til andre menneskers samtale, uden at jeg behøver at være en stor del af det. Jeps I know, I’m kind of wierd *GG*

Jeg er vild med det oplæg som Katja lavede for os, som fortalte om hendes vej til at blive forfatter. Det var faktisk spændende, at hører om og så var der noget jeg simpelthen synes var så fedt. Forsiden. Vi så det første udkast og alle de andre udkast af forsiden og det var så sjovt. Tænk at en forside kan ændre sig så meget undervejs. Det var super fedt at se og hører om hele hendes rejse. Jeg holdt også meget af at høre om det hele fra forlaget side. Rikki havde en masse spændende baggrunds viden fra forlagets side. Alt med at udgive, set fra forlagets side. Det var også super spændende. 

Bogdrømme er så skøn en lille bogbutik på en meget anderledes måde. Den er så hyggelig og jeg har virkelig bare lyst til at liste rundt, se på alle bøgerne, sætte mig i den store sofa og læse lidt. Det er en helt særlig lille butik. Den er værd at komme forbi. De har nogle virkelig skønne bøger og så er der jo Rikki, som helt sikkert vil tale bøger med dig, hvis du kommer forbi 🙂 og så er der jo også inde i Bogdrømme et forlag, som hedder Dreamlitt.


Hendes bog hedder “De 7 synder” og jeg glæder mig meget til at læse den. jeg kan slet ikke vente med at få fingrene i den. Du kan læse meget mere om bogen på linket. Jeg kan ikke vise jer forsiden endnu. Den bliver først officielt vist frem i morgen, så derefter kan jeg vise jer den, for den er smuk ❤ Jeg vil lave et indlæg om bogen, når vi kommer tættere på udgivelses dagen med billeder af bogen – selvfølgelig 🙂 og jeg kan løfte sløret for, at Katja også kommer her på bloggen med et interview. Jeg glæder mig meget til at dele det hele med jer 🙂 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

3 thoughts on “Blogger brunch med Katja Berger

  1. Åhh – det lyder bare til at have været så skøn en oplevelse – glæder mig både til bog og til at besøge Bogdrømme en dag!

    Like

  2. Tusind tak for dit super fine indlæg Bjørg. ❤ Jeg er helt vild med at læse alle jeres tilbageblik. Det er som at opleve dagen en gang mere, for hver gang jeg ser et blogindlæg.
    Glæder mig til at læse dine kommende indlæg, og ikke mindst anmeldelsen af De 7 synder, når du engang når til den i læsebunken. 😉 #firstworldproblems

    Like

Skriv et svar

