Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering #9 – Juli 2016

Det har været en måned, hvor jeg virkelig har fået læst en del bøger og jeg er ret stolt af mig selv. Det er jo helt vildt at jeg kan læse så meget, for bare et år siden, var det umuligt at læse mere end to-tre bøger på en måned, så jeg er virkelig blevet meget bedre til at læse. Jeg bliver glad af at være inde i bøger, snakke om bøger med andre og bare at være en del af denne blogger verden. Det er det hele værd. 

Jeg har valgt at prøve noget nyt i denne måned. Jeg har skrevet titlen, som jeg plejer at gøre det, men i denne måned har jeg også sider og stjerner med. Jeg så det på en anden bogbloggers blog, men jeg kan desværre ikke huske hvilken. Jeg syntes det er sjovt at følge med i hvor mange stjerner jeg har givet undervejs. Der er temmelig mange fem stjernede anmeldelser denne gang, så det har virkelig været en god måned 🙂

Jeg har endnu ikke fået udgivet alle anmeldelserne, men dem som er lilla er kommet på bloggen. De andre er skrevet og kommer så snart ferien er slut (September måned). Jeg glæder mig til at dele alle mine anmeldelser med jer. Det er jo ikke bare en bog jeg taler om, men en hel oplevelse. Jeg glæder mig allerede til at komme tilbage til bloggen 🙂


Bøger læst: 12

 

Fysiske bøger

Den blå hest – 67 sider – 5 stjerner

På sporet af Kim – 95 sider – 3 stjerner

Sator-koden – 604 sider – 5 stjerner

Spådrømme #1 – 156 sider – 4 stjerner

Aziru #1 Skæbne kniven -80 sider – 5 stjerner

Aziru #2 Den hornede gud – 78 sider – 4 stjerner

Forbrydelsen i Jelling – 213 sider – 4 stjerner

Glenn Wiedermanns forsvinden – 42 sider – 2 stjerner

 

Lydbøger

Når solen står højest – 358 sider – 5 stjerner

I Pandoras æske – 190 sider – 3 stjerner

Pigen som søgte havets mor – 79 sider – 5 stjerner

 

E-bøger

Knuste knogler – 12 sider – 5 stjerner

Sider læst: 1.974 

Hvordan gik det med målene for denne måned?

Ja jeg læste ikke dem alle sammen. De to små bøger sagde mig ingenting da jeg fik dem åbnet, så jeg skiftede dem ud med andre bøger, så på den måde gik det faktisk godt nok. Jeg fik læst alle de andre bøger, så det var helt okay for mig. Så længe det ikke er en anmelder bog, så læser jeg ikke bøger jeg skal hive mig selv igennem 🙂

Har I haft en god måned?

Bøger læst i år: 63

Sider læst i år: 10735

Ej hvor er jeg bare glad. Jeg har nået mine mål, fem måneder før tid. Det var måske alligevel et for lille mål, men det er okay, nu satser jeg på 100 bøger og 15.000 sider, hvis ikke 20.000 sider 😊 Jeg glæder mig meget til at dele en masse skønne bøger med jer i fremtiden også 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

