Posted in Privat

Ferie

Vi har en lidt special situation herhjemme, så derfor tager jeg en mindre ferie fra bloggen i hele august måned, så vi kan vende os til det. Det er ikke forbi der er sket noget med os, men kæresten er blevet sømand og nu er han for første gang hjemme på en omkring 30 dages ferie 😊 Det er noget nyt for os og vi vil gerne finde en god rytme uden at bloggen skal tage for meget fokus. 

Ferie betyder bare at der ikke kommer nogen anmeldelser, men der kommer stadigvæk forfatterindlæg og andre indlæg, som jeg har aftalt på forhånd 😊

Jeg glæder mig til at komme tilbage igen og det er ikke sikkert jeg kan holde mig væk så lang tid, men jeg kan love jer at der kommer mindst fire skønne forfattere på bloggen i august måned og jeg glæder mig til at dele det med jer 😊

Når jeg kommer tilbage, så er tingene lidt anderledes. Der vil ikke komme indlæg hver dag, da det er et meget stort arbejde 😊 Jeg regner med at der frem over vil komme to anmeldelser eller den slags hver dag samt et forfatterindlæg. Altså det er planen at der kommer tre indlæg om ugen 😊

Glæder mig til at se jer igen 😊 Og håber I stadig er her, når jeg kommer tilbage 😊 Har så meget jeg gerne vil dele med jer 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “Ferie

Skriv et svar

