Posted in Readathon, Readathon 2016

Juli readathon 2016 #2

Mandag d. 18. juli 

Klokken 10:

Jeg har allerede læst de første hundrede sider i den første bog, hvilket jeg faktisk er ret stolt af. Det går egentligt udemærket og hvis jeg kan få læst denne bog færdig idag og måske lidt mere, så vil jeg da bestemt være mere end tilfreds med mig selv.

Jeg er begyndt på “Spådommen #1 – Troldom og knuthår” af Emil Blichfeldt. Den er faktisk udmærket og jeg har ikke følt at jeg har læst så meget, som jeg har, så det er bare super godt. Glæder mig til at læse meget mere i denne bog.


Klokken 12.22:

Jeg har læst den første bog færdig og jeg var meget begejstret for den. Jeg følte virkelig ikke at det tog særlig lang tid at læse den. Jeg har skrevet anmeldelsen til den og vil nu gå en tur med lyd i ørene. Motion skal der jo også til en gang i mellem. Jeg vil nu begynde at læse “Pigen som søgte havets mor”

Klokken 15.33:

Bog nummer to er blevet lagt ned og det har været en herlig oplevelse. Jeg elsker simpelthen Jørn Riels bøger så meget. Alle de bøger jeg har læst af ham indtil nu har begejstret mig meget. Jeg elsker historierne om Grønland.

Lige nu er jeg lidt træt i hoved, så holder lige lidt pause inden jeg fortsætter ind i den næste bog 😊 Jeg ved slet ikke hvilken en jeg skal starte på nu, men tænker at Hunger Games helt sikkert vil være et godt valg 😊

Klokken 16.28

Nu kan jeg altså ikke holde fingrene fra Hunger Games – Oprør længere. Jeg glæder mig så meget til at dykke ned i det univers igen. Det føles som om det er flere år siden jeg var i universet sidst. Det er vidst kun måneder siden, men alligevel. Jeg mangler simpelthen at vide hvad slutningen er på den bog 😊

Klokken 23.26:

Ja det blev ikke til så meget andet end tyve sider i “Hunger Games”, men i morgen tager jeg hævn på den.

Hvordan er dit readthon gået idag?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

