Posted in Boganmeldelse, Forlag, Forlaget Skrivetid, Genre, Novelle, Pipaluk

Knuste knogler

Titel: Knuste knogler

Forfatter: Anja Duna

Forlag: Skrivetid

Udgivet: 2014

Sider: 12

Bedømmelse: 5/5


Handling:

Mary sidder i en fængselsceller og venter på sin straf. Hun er blevet anklaget for at være en heks, men er det nu også sandt at denne kvinde er en heks?

Min mening:

En lille, men ganske underholdende bog. Tænk at man på tolv sider kan nå så meget igennem. Jeg elsker at jeg tror jeg ved hvordan denne bog ender, men på ingen måde havde gættet rigtigt. Et vigtigt budskab kom frem fra bogens indre og lad os ikke glemme, hvor vigtigt det er at vi ikke skal dømme andre før vi kender hele sandheden. 

Ikke alt er som det burde være. Hun skal brændes på bålet, fordi folk tror hun er en heks. Det er gamle dage, men meningen med bogen kan sagtens føres op til idag. Jeg syntes bestemt at denne lille bog er værd at læse for alle. Den er lidt uhyggelig, men ikke mere end at jeg kunne holde det ud. 

Ligesom med hendes anden bog, som jeg har anmeldt, så havde jeg ingen anelser om at der var et twist, men for pokker hvor er jeg dog begejstret og jeg skal klart have læst mere fra hendes hånd 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Knuste knogler

Skriv et svar

