Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering #8 – Juni 2016

Læste bøger: 12

Hold da op hvor er jeg inde i en god periode. Det er som om jeg stormer igennem bøgerne for tiden også selvom om de er lidt store nogen af dem. Jeg er meget stolt af mig selv og fatter slet ikke at det har kunne lade sig gøre. 


Fysiske bøger:

Den lille prins

Indefra

Himmelbegravelse – digte fra Tibet

Genuint

Stalker

Bigfoot og Yetien


E-bøger:

Således forgår alverdens herligheder

Den stjålne sol


Lydbøger:

Ud med Knud

Jeg lever stadig

Forladt

Mazerunner #1 – Labyrinten

Alle de bøger der ikke er anmeldelser på lige nu, de kommer i løbet af juli måned 😊

Læste sider: 2303

Shit det er godt nok blevet til en del sider også. jeg er virkelig stolt af mig selv. Det er jo helt vildt og jeg rykker virkeligt effektivt mod mit års mål. 

Største overraskelse:  “Jeg lever stadig”  af Jørn Nielsen

Det var en af de bøger jeg valgte sådan lidt tilfældigt på ereolen, da jeg ledte efter en ny lydbog til at ordne huset til. Det er lidt tilfældigt hvad jeg vælger, så jeg blev meget overrasket over hvor god denne bikers historie er. Han har humor og skriver rigtig godt ;D Den er værd at læse for, at få et indblik i den verden. 

Den bedste: “Den lille prins” af  Antoine De Saint-Exupéry

Det var et svært valg, da jeg synes der er rigtig mange gode bøger i denne måned. Jeg har virkelig fundet nogle skønne bøger, som månedens bøger, men den her bragte mig tilbage til min barndom på en smuk måde. Jeg holdt meget af den stil den havde og den måde at den havde alvorlige emner, uden at gøre den svær at læse for børn 😀

Årsmål – hvordan går det med dem?

Læs 10.000 sider: Har læst 8761 🙂

Læs 40 bøger: Har læst 51 🙂

Hvad har du læst i denne måned?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

