Posted in #Prinsensrejse, Hashtags

#Prinsensrejse #2 – Afrejse

Nogen bøger læses så hurtigt, at det bare bliver en kort rejse, men selvom jeg læste denne “Den lille prins” på to dage, så bliver det bestemt ikke en kort rejse. Den her bog kommer til at sidde i mig i meget lang tid. Det kan jeg allerede mærke nu. Det er helt utroligt, at så lille en bog, kan indeholde så meget ;D Jeg havde virkelig ikke troet af denne lille bog kunne indeholde så meget dybde, men hvor er jeg glad for, at jeg kunne få lov at dele denne oplevelse med de andre lille prins læsere ;D

Det er en lille bog med meget på hjertet og der er da ikke noget bedre end bøger der vil dig noget særligt 😀 Nu har jeg sendt den videre til den næste i rækken ;D Jeg håber hun får lige så står nydelse af bogen imens den er hos hende ;D Jeg syntes at det er en genial ide med en rejsende bog. Det er så fedt at kunne dele en bog med en masse andre ;D Det er virkelig genialt ;D

Tak fordi jeg måtte være med ❤

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

