Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering #7 – Maj måned 2016

Det har været en viiild måned, ikke bare har jeg holdt ferie det meste af måneden, men jeg har også fået læst en hel del. Jeg tror ikke jeg nogen måned før har læst så meget, som jeg har læst denne gang. Det er godt nok vildt. Jeg er så glad for, at jeg har kunne læse så meget, have ferie og bare være til ;D

Læste bøger: 14 (plus fire online noveller)

Fysiske bøger

Livsfortællinger

Fanden på væggen

Billy smiler rødt

Rød vintersol

Dæmonernes spil

Dragon

Mere end veninder

Drengen med paraplyen

Mens vi bliver til

Sneungen

Online noveller

Drivhuset

Forfølgende øjne

En fattig, men rig familie

Permanent Permanent

Lydbøger

Tea i Elverland #1

Tea i Elverland #2

Tea i Elverland #3

E-bøger

Elinors efterår

Sider læst: 1534

Åh det er godt nok mange sider. Jeg fatter slet ikke at det har kunne lade sig gøre. Jeg syntes ikke jeg har læst så meget, men det har jeg – det kan jeg jo se 😀 Det er så vildt og så skønt. 

Den bedste bog: Elinors efterår

Åh det er godt nok et svært valg, da jeg da har et par jeg syntes er ret gode. Det står mellem Tea i Elverland #3, Dæmonernes spil og Elinors efterår. Det er alle tre bøger der overraskede mig rigtig meget ;D Det er et super svært valg, men jeg vælger Elinors efterår, fordi jeg knuselsker den gamle dame i den bog. Den er super velskrevet og jeg elsker at selvom bogen ikke er lang, så er den fyldt med spænding 🙂 Prøv at læse den og find ud af hvorfor jeg elsker denne gamle dame. 

Største overraskelse: En rig, men fattig familie

Igen et sindsygt svært valg, da der er mange bøger der overraskede mig i denne måned og der er jo også mange at vælge i mellem ;D Jeg var nok allermest overrasket over at så ungt et menneske kunne være så stærk i sine skrive evner. Forfatteren til “En rig, men fattig familie” er virkelig dygtig. 

Hvad kan du forvente af næste måned?

Jeg syntes det er svært at forudse hvad der sker i fremtiden, men jeg forventer igen, at der kommer en del anmeldelser på bloggen. Det virker til at jeg er inde i en god stime ;D Jeg har virkelig lyst til at læse rigtig meget og lyst til at være aktiv med bloggen. Der vil igen i denne måned være en del forfatterinterviews – der vil være de normale, én hver uge og så vil der være i hvert fald én, som kommer udenfor de normale lørdage, så der er masser at glæde sig til. 

Jeg vil prøve at lave et tag, som jeg ser flere og flere lave rundt om på de danske bogblogge. Jeg syntes det er lidt sjovt og en anderledes måde, at lære bloggerne at kende på 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

