Posted in Nye udgivelser

Udgivelser #1: Genuint

GENUINT – UDKOMMER 1. JULI 2016 – PÅ FORLAGET HAGLA

Jeg glæder mig helt vildt til at læse denne bog og jeg kan næsten ikke vente med at få fat i den. Jeg vil sidde på lur foran postkassen, når tiden er ved at være omkring den første, så jeg ikke går glip af noget. Jeg glæder mig til at holde den, studere den, ikke mindst anmelde den og dele den med jer 😀


På bagsiden står der om bogen:

Det er ganske enkelt utopisk at flygte fra sårbarheden, når den allerede befinder sig helt inde i selvets kerne. Bliv i stedet bedste venner, for I skal alligevel samme vej.

Genuint er fundamentalt forfatterens eksistentielle refleksivitet og en deraf uundgåelig bearbejdelse af forskellige velkendte begreber, følelser og temaer. Her er ikke kun dissekeret ind til benet, men derimod en regulær blotlæggelse af kernens indre.

Allerdybest inde bag facaden, lige midt i sårbarheden, udspringer det genuine udtryk, der danner grobund for individets personlige evolution. Det er eksakt i accept, erkendelse og indsigt, lige midt i den genuine sårbarhed, at det største emotionelle læringspotentiale slår rod.

– Glenn Enrico Buhl Liwervall

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

