Posted in Boganmeldelse, Genre, Novelle, Pipaluk

Forfølgende øje

Så har jeg igen hørt en novelle. Denne gang en af Maiken P. Rais, som hun selv læser op på youtube. En virkelig ung kvinde, som virkelig kan skrive, hvis du spørger mig. Der er talent at arbejde med. Du kan se den her under og resten af min anmeldelsen under videoen. Hvor kan man dog finde mange ting online. Jeg bliver hver gang forundret over den verden vi lever i og alle de muligheder den byder på. Jeg løber aldrig tør for læsestof, så længe nettet findes.

 

Hun er altså en fantastisk morsom oplæser. Hun er virkelig levende, at hører og se på. Jeg måtte tænke på mig selv som ung og grinede. Ungdommen idag er så meget bedre til at være foran et kamera end jeg ville være. Det er utroligt hvad de unge kan og hende her har altså et skrive og oplæsnings talent.

Man følger en kvinde i 30’erne, som er på vej hjem fra en fest. Hun føler alle kigger på hende og alle ved hvad hun har gjort. Hun ser ting der ikke er der, hun gør ting hun ikke plejer. Historien virker ægte 😀

Det er en velskrevet novelle og jeg håber meget at hun bliver ved med at skrive, for hun kan jo godt 😀 Jeg anede ikke hvad der ville ske i løbet af denne novelle og jeg havde ingen ide om det heller. Det var både spændende og havde en rigtig fin pointe, når man først når til enden, så forstår man det hele meget bedre ;D Super novelle ;D

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Forfølgende øje

Skriv et svar

